Tijdens de traditionele paardenrennen op straat in Malta, dacht een toeschouwer dat het handig was om de baan over te steken terwijl de paarden in volle vaart langs hem heen kwamen rennen. De eerste twee combinaties konden de man nog ontwijken, maar pikeur nummer drie schepte de man met zijn paard.
De man kwam ten val en leek in eerste instantie nekletsel te hebben. Hij werd met spoed afgevoerd door een ambulance, maar houdt nauwelijks iets over aan de pijnlijk uitziende botsing.
@nini dat was ook het eerste dat ik dacht, op die stenen.. Tja niet echt handig van die man om daar te gaan lopen.. hij heeft geluk gehad dat hij er zo vanaf is gekomen..
het ziet er niet echt fijn uit, zo op die stenen. maar als ik heel eerlijk ben, heb ik ook niet echt veel medelijden met die man, moet je maar uitkijken en die hekken die staan er neit voor niets
Sabin_e
Geplaatst: 01-07-10 09:16
H_Nalanta schreef:
Het ziet er sowieso niet echt prettig uit.. Ze meppen ook lekker..
Voor die man is het eigen schuld dikke bult.. Ook niet echt slim om over te steken..
Klopt!
Maar wel een naar ongeluk Als ik de tekst onder t filmpje mag geloven komt die man er nog best goed vanaf.
Wat mij dan weer op valt is de manier waarop ze die man behandelen. Kijk het is een sukkel hoor dat hij oversteekt met die paarden opzich afrennend! Maar hij is over de kop geslagen. En ze tillen gewoon zijn hoofd op. Wordt op de plank gerolt wat ook niet te voorzichtig gaat! Die man mag blij zijn dat hij geen gebroken wervels heeft want hij had niet meer kunnen lopen!