De Britse politie onderzoekt een misdrijf waarbij een pony in het gezicht werd geschoten. Eigenaresse Marilyn Johnston vond haar elf jaar oude schimmelruin Spider met een flinke wond. "Mijn man heeft hem s'ochtends nog gevoerd en er was niets aan de hand, maar toen ik rond half 7 in de avond bij hem ging kijken, zag ik dat er iets mis was. Er zat een stuk metaal in zijn hoofd, vermoedelijk afkomstig van een luchtbuks.
De veearts heeft de wond uitgespoeld, maar we moeten uitkijken voor ontstekingen. Hij heeft ook last van een flinke zwelling rond zijn neus. Het kan zijn dat hij een paar losse botfragmentjes heeft, maar dat is op dit moment nog niet zeker. Spider is de wedstrijdpony van mijn dochter, maar op dit moment kan hij dit weekend natuurlijk niet aan de slag."
De politie onderzoekt de zaak. Een pony die samen met Spider in het weiland stond, bleef ongedeerd.
De mensen worden echt zieker bij de dag:( Vorig jaar hebben ze een lammetje bij ons door het hoofd geschoten. De dader was natuurlijk alweer gevlogen en politie kon niks doen:S Als ze schieten zo leuk vinden, waarom schieten ze zichzelf niet door hun hoofd? Zijn we er ineens vanaf;)
RSDICBS
Geplaatst: 25-06-10 13:31
Jezus! Belachelijk! Hoop dat die persoon zelf eens zo'n kogeltje voor zijn hoofd krijgt!!!
kurida1
Geplaatst: 25-06-10 13:34
niet normaal wij schieten hem/haar toch ook geen kogel door z'n hoofd
Geplaatst: 28-06-10 07:30
Gatverdamme Niet normaal meer Zieke mensen!
gaellehtc
Geplaatst: 28-06-10 13:33
Een paar jaar geleden hebben ze ook op twee van mijn paarden geschoten. Eentje heb ik er nog en die heeft nog steeds het kogeltje in haar hoofd zitten.....
Mijn onderschrift hoort bij mijn avatar en dat is een ballon met een naald vandaar: "pang". Heeft helemaal niks met dit topic te maken en ik ga mijn onderschrift niet helemaal wijzigen omdat ik hier wil reageren.