Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Tantalus, Cobos en Verdi zijn geweldige paarden!
Sjoert schreef:Stomme vragen bestaan niet: hier staat al iets uitgelegd hoe het dressuurteam is geselecteerd:
[VN] Hoe beslist de bondscoach?
annaaube schreef:Sjoert schreef:Stomme vragen bestaan niet: hier staat al iets uitgelegd hoe het dressuurteam is geselecteerd:
[VN] Hoe beslist de bondscoach?
Dankjewel (:
maar heeft iemand nog een idee van de springteams? Want dat is geen jurysport. (:
Stiekem hoop ik ook ooit in die lijst te staan :3
Sjoert schreef:annaaube schreef:
Dankjewel (:
maar heeft iemand nog een idee van de springteams? Want dat is geen jurysport. (:
Dan moet je nu al wel heel hard je best gaan doen.
Bovenstaande springcombinaties hebben de afgelopen tijd in ieder geval heel goed gescoord op grotere wedstrijden.
annaaube schreef:Sjoert schreef:annaaube schreef:
Dankjewel (:
Dan moet je nu al wel heel hard je best gaan doen.
Bovenstaande springcombinaties hebben de afgelopen tijd in ieder geval heel goed gescoord op grotere wedstrijden.
Kom ik aanzetten met 14 jaar en dan pas net 2 wp's dressuur en nog niet gestart met springen xD
Maar ik denk toch eigenlijk dat er veel van kapot gaat zegmaar, je hele gezin moet erin meegaan . Je moet een eigen paard hebben, en ook even 20.000 euro apart zetten...
Das wel zonde, maarja, als je maar lol hebt ^^.
Maar hoe kom je nou eigenlijk bij de grote wedstrijden? word je geselecteerd of kan je gewoon na het ZZ doorstromen : D
ik zit vol met vragen :3