Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:59

ThisIsMe schreef:
Ayasha schreef:
hell, alsof dat de eigenaren wat kan schelen

Ach, ik hoop dat die toch wijzer zijn dan zich er wat van aan te trekken wat één of ander ambetant snotgrietje van ze vindt :D

Verder gaat ie wel hoop ik? :(:)

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:05

Ayasha wat een rare reaktie van jou.
Je komt nu over als een pubermeisje dat zich afzet.

Er zijn genoeg mensen die graag een veulentje van Totilas willen hebben.
De eigenaren laten Totilas in de sport lopen en willen zelf denk ik ook wel de nakomelingen
van Totilas zien. Anders had je hem net zo goed ruin kunnen laten worden.

Voor Kentucky zal er ook nog een wedstrijdritme opgebouwd moeten worden.
Ja en dan zal een paard vaker op wedstrijd gaan.
Totilas is inmiddels 10 jaar, de tijd staat niet stil.

Daarbij geloof ik zeker dat Totilas de beste begeleiding krijgt.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:08

Dan moet je beter lezen. Ik zet me nergens tegen af maar ben van het principe dat je dingen niet mooier moet maken dan ze zijn. Het is toch prima dat ze hem laten dekken? Het is toch prima dat een 9 jarige gewoon op volle toeren draait naar wat hij aan geeft? Waarom moet dat schijnheilig gel*l er rond en moeten ze zich al op voorhand verdedigen met "wij kijken echt wel goed uit en we zijn heel voorzichtig"? Wat voor nut heeft dat?

Ze zijn niet extreem voorzichtig met hem, ze managen hem goed, ik zeg nergens dat ze hem niet goed managen, hij loopt immers nog, dat zou ie nie doen als tie te veel werk had, ik zeg enkel dat ze in de media beweren hem te behandelen als een paard van porselein terwijl ze hem gewoon als paard behandelen (gelukkig maar overigens voor iemand dit weer gaat verdraaien naar "dus jij zou willen dat ze hem als porselein behandelen)

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:15

Jij Ayasha laat het overkomen alsof Totilas als *porselein* zoals je het zelf noemt zou moeten
worden behandeld.
Totilas is een paard en dat hebben de eigenaren gelukkig wel goed begrepen.

Als sport en dekdienst niet samengaan dan is Edward mans genoeg omdat bij de eigenaren aan
te geven.
Zolang dit goed samengaat, kijk ik volgend jaar uit naar de veulens van Totilas.

Ikzelf had er graag een van op stal gehad hoor :+

crabbybitch

Berichten: 1071
Geregistreerd: 18-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:17

Mooi gezegd ulissa!!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:32

Ulissa schreef:
Jij Ayasha laat het overkomen alsof Totilas als *porselein* zoals je het zelf noemt zou moeten
worden behandeld.
Totilas is een paard en dat hebben de eigenaren gelukkig wel goed begrepen.

Als sport en dekdienst niet samengaan dan is Edward mans genoeg omdat bij de eigenaren aan
te geven.
Zolang dit goed samengaat, kijk ik volgend jaar uit naar de veulens van Totilas.

Ikzelf had er graag een van op stal gehad hoor :+

Jeumig... Ik zet het er dus LETTERLIJK bij...
Ayasha schreef:
Ze zijn niet extreem voorzichtig met hem, ze managen hem goed, ik zeg nergens dat ze hem niet goed managen, hij loopt immers nog, dat zou ie nie doen als tie te veel werk had, ik zeg enkel dat ze in de media beweren hem te behandelen als een paard van porselein terwijl ze hem gewoon als paard behandelen (gelukkig maar overigens voor iemand dit weer gaat verdraaien naar "dus jij zou willen dat ze hem als porselein behandelen)

Dan WIL je toch gewoon niet lezen wat er staat lijkt me?

Ze beweren zelf o zo voorzichtig met hem te zijn maar komen steeds weer terug op hun woorden, eerst niet dekken en sporten tegelijk, toen pas dekken na kentucky 2010 na de WEG... Bij mijn weten zijn die nog niet gereden. En hij heeft toch al een aantal keer gesprongen. ;) Dan hebben we het over een tijdsbestek van eind augustus tot begin februari (want toen werd bekent gemaakt dat ie wel ging dekken. ;) )
En als je het chronologisch wil:
31-08-2009 zegt Gal dat hij voorlopig niet gaat dekken, de titel van dat topic is letterlijk "zo lang Totilas sport wordt er niet gedekt"
30-11-2009 zegt Kees Visser dat ie sowieso wil wachten tot na kentucky in 2010.
01-02-2010 is hij beschikbaar als dekhengst en zijn de eerste rietjes "besteld"

De WEG is bij mijn weten tussen 25 september 2010 en 10 oktober 2010...

In maart (25 maart om precies te zijn) zou hij de eerste tijd nog niet internationaal verschijnen, misschien tegen de zomer een keertje...
29 mei staat ie in Hickstead.... :+

Sja.... Spijt me dat ik dan ernstig ga twijfelen aan hun standvastigheid... ;)

Edit: typfout.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-06-10 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:41

Ik wist al wel dat Totilas in de dekdienst zou komen.

Ik snap niet waar jij je druk om maakt.
Dat moeten de eigenaren toch zelf weten.

Ik denk dat ik eerder een dekking bij Totilas zou doen, dan een reading bij
jou zou willen :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:44

Moet je perse persoonlijk worden omdat ik met feiten en hun eigen uitspraken kom en je zo snel geen fatsoenlijke argumenten kan vinden? :')
Dat je er zelfs speciaal mijn profiel voor moet gaan lezen omdat het niet meer lukt zegt voor mij meer dan genoeg... :) Heerlijk dit. :D

Tuurlijk moeten ze dat zelf weten, dat zeg ik ook al steeds. Maar vrijheid van meningsuiting geeft mij het recht om te zeggen dat het schijnheilig gel*l is.

Dat ie in dekdienst ging komen wist ik ook, net als de rest van realistisch nadenkend bokt.nl, 5500 euro per rietje, ze zouden idioot zijn als ze het niet deden..

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:48

Ik plan ook wel eens iets wat achteraf niet uitkomt, dan verander ik mijn schema ook.

Ga jij de eigenaren van Totilas vastpinnen op uitspraken die er ooit gedaan zijn.
Niks veranderlijker als de mens en de omstandigheden.

Een saai leven moet jij hebben als je je totaal niet aan kan passen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:50

Ooit? Meid, nog geen zes maanden veranderen ze drie keer van gedachten... :+ Wat nou uitspraken die "ooit" gedaan zijn... :')
Jammer dat je wederom een persoonlijke uithaal doet en verder weinig inhoudelijks in kan brengen op mijn post. :) Maar dat is jouw feestje. Als jij zo het gevoel krijgt dat jij gelijk hebt en ik gewoon een gefrustreerde puber ben die zich wil afzetten dan moet je dat vooral doen. Wat je maar helpt.. +:)+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-06-10 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:52

Meid denk jij nou werkelijk dat de media werkelijk weergeeft wat er gaande is.

Laat mij niet lachen!!!

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:54

Stel dat Totilas nu ineens dood in de stal had gelegen, zonder dat er een rietje sperma van geweest zou zijn.
Dan had iedereen geroepen... ow wat zonde, dat ze hm niet hebben laten dekken.
Tis ook nooit goed wat de eigenaren ook doen.
Maar gelukkig is dat commentaar vooral van mensen die niet weten hoe het is om in de topsport mee te draaien.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:56

Ulissa: nee hoor denk ik niet, maar feit is wel dat hij dekt en sport terwijl hij dat zes maanden geleden absoluut niet zou combineren met sport. Dan kan je nog gaan twisten over de precieze details in de media maar de feiten zijn er nu eenmaal... :) Hij dekt........ Terwijl mijnheer Visser en mijnheer Gal in een interview zeiden dat dat niet zou gebeuren. :) Dus of ze zouden een proces kunnen aanspannen ivm laster en eerroof.... Offf ze hebben wat moeite met standvastigheid en bedenken zich nogal vaak.
En dan kan je het me nauwelijks kwalijk nemen dat ik enigszins twijfel aan hun standvastigheid. :D Wat ze verder doen zal me een zorg zijn. ;) Maar IMO moet je met zulke dingen niet uit je panty schieten als iemand dan zegt dat ze zich misschien toch niet zo goed aan hun woord houden als in eerste instantie gedacht werd.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-06-10 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:58

liesje23 schreef:
Stel dat Totilas nu ineens dood in de stal had gelegen, zonder dat er een rietje sperma van geweest zou zijn.
Dan had iedereen geroepen... ow wat zonde, dat ze hm niet hebben laten dekken.
Tis ook nooit goed wat de eigenaren ook doen.
Maar gelukkig is dat commentaar vooral van mensen die niet weten hoe het is om in de topsport mee te draaien.


Zo is het maar net Lies23. Dat zou toch zonde zijn.

Ayasha gaat teveel af op de Media. Niks veranderlijker als een mens.
Als ze voor haarzelf ook zo star is, dan kom je niet verder.

Als sport en dekdienst goed samengaan, waarom dan niet?
Dat zullen Visser en Gal samen in overleg wel gedaan hebben.
Laatst bijgewerkt door Ulissa op 25-06-10 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:58

Ayasha schreef:
Ulissa: nee hoor denk ik niet, maar feit is wel dat hij dekt en sport terwijl hij dat zes maanden geleden absoluut niet zou combineren met sport. Dan kan je nog gaan twisten over de precieze details in de media maar de feiten zijn er nu eenmaal... :) Hij dekt........ Terwijl mijnheer Visser en mijnheer Gal in een interview zeiden dat dat niet zou gebeuren. :) Dus of ze zouden een proces kunnen aanspannen ivm laster en eerroof.... Offf ze hebben wat moeite met standvastigheid en bedenken zich nogal vaak.




Joh meid, waar maak jij je eigenlijk druk om? Is het jouw paard?

ThisIsMe

Berichten: 488
Geregistreerd: 15-11-06
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:59

Ayasha schreef:
Ulissa: nee hoor denk ik niet, maar feit is wel dat hij dekt en sport terwijl hij dat zes maanden geleden absoluut niet zou combineren met sport. Dan kan je nog gaan twisten over de precieze details in de media maar de feiten zijn er nu eenmaal... :) Hij dekt........

En wat is jouw belang hierin dat je je daar zo druk om maakt? Platgezegd gaat je dat geen reet aan, is dat puur iets wat de eigenaren, in overleg met de ruiter en trainer bepalen en niemand anders.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:00

Maak jij je druk in jouw bericht liesje?
Zelfde vraag voor jou TIM.

Want weet je, ik doe niets anders dan jullie: ik reageer, zeg mijn mening en onderbouw die. (hoewel dat laatste er bij sommige aan ontbreekt maar goed dat is een andere discussie)... Dus tenzij jullie je druk maken (en in dat geval stel ik voor dat je die vraag eerst aan jezelf stelt en dan pas aan de ander) zou ik niet weten waarom je zou denken dat ik dat doe? :')

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:06

Ayasha schreef:
Maak jij je druk in jouw bericht liesje?
Zelfde vraag voor jou TIM.



Nee, maar wij verzinnen ook geen hele theorieën over een paard.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:08

Ik verzin niets, zijn allemaal dingen die ze zelf gezegd hebben. :D Tenzij je wil beweren dat de nieuwsredactie zijn werk niet goed doet. ;) Dat is het hem net... Je kan wel heel hard gaan roepen dat ik dingen verzin maar het is allemaal op te zoeken hoor. Kom maar eens met bewijs dat ik dingen verzin. :)

Ulissa

Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:12

Leer nou eens om de media niet altijd te geloven.
Als je het werkelijk wilde weten dan had je beter de fam. Visser kunnen bellen
als al deze onzin op het i-net te gooien.

Ik denk dat je nog een heel fatsoenlijk antwoord had gekregen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:13

Lees mijn berichten nog een keer door Ulissa? Ik blijf mezelf niet herhalen. Of je leest, of je zegt "joh voor jouw idiote mening doe'k de moeite niet" en je geeft gewoon toe dat je de moeite niet wil doen. :) Dan doe ik nl ook geen moeite meer om te verduidelijken. Begin dat toontje zonder verder INHOUDELIJK in te gaan op wat ik zeg beetje vermoeiend te vinden en zit hier voor mijn plezier. :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-06-10 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

deess

Berichten: 892
Geregistreerd: 26-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:14

het gaat hier niet om vrijheid van meningsuiting of wie er gelijk heeft, het gaat er meer om dat er zo'n onaardige en negatieve toon in zit, plus rellerige dingen worden gezegd . ook al hebben ze in een eerder interview dingen gezegd, situatie's en mensen/dieren veranderen! en mensen mogen hun eerdere inzichten best aanpassen zonder leugenaars ,oplichters en uitbuiters whatever te zijn. wat een gezeur }:0 en gefundeerde kritiek of meningen mogen natuurlijk geuit worden,maar waarom afzeiken en afbranden als je de kans krijgt? dat is indd meer afgunst waarschijnlijk..en bijzonder onaardig ook al is het op internet. edward en de fam visser zullen zich vast niet druk maken om wat zeurders op bokt,maar ik schaam me er soms nogal voor. :( groetjes deess

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:16

ThisIsMe schreef:
Ach, ik hoop dat die toch wijzer zijn dan zich er wat van aan te trekken wat één of ander ambetant snotgrietje van ze vindt :D


Ulissa schreef:
Ayasha wat een rare reaktie van jou.
Je komt nu over als een pubermeisje dat zich afzet.


Er zijn genoeg mensen die graag een veulentje van Totilas willen hebben.
De eigenaren laten Totilas in de sport lopen en willen zelf denk ik ook wel de nakomelingen
van Totilas zien. Anders had je hem net zo goed ruin kunnen laten worden.

Voor Kentucky zal er ook nog een wedstrijdritme opgebouwd moeten worden.
Ja en dan zal een paard vaker op wedstrijd gaan.
Totilas is inmiddels 10 jaar, de tijd staat niet stil.

Daarbij geloof ik zeker dat Totilas de beste begeleiding krijgt.


Ulissa schreef:
Ik wist al wel dat Totilas in de dekdienst zou komen.

Ik snap niet waar jij je druk om maakt.
Dat moeten de eigenaren toch zelf weten.

Ik denk dat ik eerder een dekking bij Totilas zou doen, dan een reading bij
jou zou willen :D



Ulissa schreef:
Ik plan ook wel eens iets wat achteraf niet uitkomt, dan verander ik mijn schema ook.

Ga jij de eigenaren van Totilas vastpinnen op uitspraken die er ooit gedaan zijn.
Niks veranderlijker als de mens en de omstandigheden.

Een saai leven moet jij hebben als je je totaal niet aan kan passen.


liesje23 schreef:
Stel dat Totilas nu ineens dood in de stal had gelegen, zonder dat er een rietje sperma van geweest zou zijn.
Dan had iedereen geroepen... ow wat zonde, dat ze hm niet hebben laten dekken.
Tis ook nooit goed wat de eigenaren ook doen.
Maar gelukkig is dat commentaar vooral van mensen die niet weten hoe het is om in de topsport mee te draaien.


Ulissa schreef:
Zo is het maar net Lies23. Dat zou toch zonde zijn.

Ayasha gaat teveel af op de Media. Niks veranderlijker als een mens.
Als ze voor haarzelf ook zo star is, dan kom je niet verder.


Als sport en dekdienst goed samengaan, waarom dan niet?
Dat zullen Visser en Gal samen in overleg wel gedaan hebben.


Tuurlijk deess... IK ben degene die relt, negatief en onaardig doet. :D
En ik ben degene die enkel kritiek geeft, afzeikt zonder onderbouwing... :D Als ik wat positiefs te zeggen heb over Totilas doe ik dat evenzeer. :j
Ayasha @ [VN] CHIO: Edward Gal wint Kur op Muziek in de stromende regen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-06-10 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110726
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 23:19

Ayasha schreef:
Ik verzin niets, zijn allemaal dingen die ze zelf gezegd hebben. :D Tenzij je wil beweren dat de nieuwsredactie zijn werk niet goed doet. ;) Dat is het hem net... Je kan wel heel hard gaan roepen dat ik dingen verzin maar het is allemaal op te zoeken hoor. Kom maar eens met bewijs dat ik dingen verzin. :)


Zeg, laat je ons er even buiten? :+ Wij brengen gewoon nieuws, niets meer en niets minder.
Bovendien heeft Moorland Stables nooit gezegd dat Totilas niet zou gaan dekken. Er werd gezegd dat hij voorlopig niet zou dekken, en dat is ook een tijdje zo geweest. Uiteindelijk werd hij erkend en toen kwam er zoveel vraag dat het handiger was om hem te laten dekken, ook omdat op die manier het beter te verantwoorden is hem aan te houden ipv hem te verkopen voor de enorme bedragen die werden geboden.

Ik zie je voortdurend aannames doen. Niet erg netjes naar de eigenaren + management van Totilas.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:19

Zeg Cayenne, kan jij ook al niet lezen? Ik zeg nergens dat jullie je werk niet goed doen, ik zeg dat zij dat impliceert door te doen alsof de feiten die ik vanuit jullie berichten haal allemaal vals zijn. ;) Ik doe geen aannames, ik haal alles letterlijk uit topics die jij en sammy geplaatst hebben.
Edward Gal heeft gezegd dat hij niet zou dekken en sporten tegelijk. Daarna zei Visser dat hij pas na kentucky 2010 zou gaan dekken. Zoek maar in je eigen berichten. ;) Dus als jij de dingen die ik hier zeg aannames noemt... Dan zou je misschien toch een keer naar de nieuwsredactie moeten kijken want net om dit soort onzin te vermijden heb ik het allemaal nog eens opgezocht om zeker te zijn dat ik het juist had en zeker te zijn dat ik geen dingen fout herinner.