Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

NienkeNiels schreef:woo wat een geluk dat hij/zij niet stikte in die stoffen.. en hoe is dat beest er ooit gekome nzeg..
Maar ook dat de giertank verder vol was, hier is ie namelijk nog een flink stuk hoger gevuld.
En als een van de dikke van mij erin zou komen gegarandeerd dat het hetzelfde effect heeft als drijfzand en dus zou verdrinken. En dan maar denken waar is de pony ? KBTP schreef:NienkeNiels schreef:woo wat een geluk dat hij/zij niet stikte in die stoffen.. en hoe is dat beest er ooit gekome nzeg..
Niet alleen stikte in de stoffenMaar ook dat de giertank verder vol was, hier is ie namelijk nog een flink stuk hoger gevuld.
En als een van de dikke van mij erin zou komen gegarandeerd dat het hetzelfde effect heeft als drijfzand en dus zou verdrinken. En dan maar denken waar is de pony ?

Muzefee schreef:KBTP schreef:
Niet alleen stikte in de stoffenMaar ook dat de giertank verder vol was, hier is ie namelijk nog een flink stuk hoger gevuld.
En als een van de dikke van mij erin zou komen gegarandeerd dat het hetzelfde effect heeft als drijfzand en dus zou verdrinken. En dan maar denken waar is de pony ?
En dan komen ze het ophalen en vind je 'm...
Gelukkig heeft dit verhaal een goede afloop.