CHIO: Moorland Stable Prize platgelegd door stroomuitval

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

San

CHIO: Moorland Stable Prize platgelegd door stroomuitval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 20:51

Nieuwsredactie

update: inmiddels doet alles het weer en gaat het programma verder.

Zojuist is de Moorland Stable Prize begonnen. Hans Peter Minderhoud kwam als eerste aan start in deze intermediaire Kur op Muziek. Al bij aanvang van zijn Kur had een deel van de tribune geen geluid. Halverwege de kur werd dit opgelost en deed het volledige geluidssysteem weer mee. Echter tijdens de laatste lijn van de Kur van Hans Peter stopte het gehele stroomcircuit ermee. Het is nog onduidelijk of de Kur van Hans Peter beoordeeld kan worden. Inmiddels ligt het programma stil. Het is de vraag of en wanneer alles weer in orde komt.

Besloten is de score van Hans Peter Minderhoud gewoon mee te laten tellen in het totaal. De score van 76.786% bleek voor de drie andere deelnemers niet meer te verslaan. Madeleine Witte-Vrees reed Vontango B naar een tweede plaats met een score van 74.215%. Haar Kur viel vooral op vanwege de sterke galopreprise. De belgische Julie de Deken reed haar Lucky Dance naar een derde positie met een score van 70.785%. Jessica Leijser moest met Romek W genoegen nemen met een vierde plek. Haar paard vertoonde in de Kur veel spanning. Hierdoor mislukten haar pirouettes en kwam zij naast haar muziek te zitten.

De uitslag:
1. Hans Peter Minderhoud - Ridderkerk NED - 76.786%
2. Madeleine Witte-Vrees - Blom's Vontango B NED - 74.215
Laatst bijgewerkt door San op 18-06-10 23:38, in het totaal 2 keer bewerkt

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:06

Is dit nou ook live te volgen of niet?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:12

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:32

Hmz, dat is dezelfde link als via de website van het chio, en helaas krijg ik alleen een filmpje van Rob Ehrens te zien...
Maarja ik geloof dat het inmiddels ook afgelopen is..Achja kan ik verder studeren :+

Marleen_

Re: CHIO: Moorland Stable Price platgelegd door stroomuitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:59

Ik was erbij en het was heel apart toen de stroom uitviel... maar goed gelukkig heeft hij verdiend gewonnen!