Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melanie_B schreef:EngeltjeS schreef:Van toppaard naar wrak...
Arm dier.
Men had misschien moeten stoppen op het hoogste punt?
En waarom?
EngeltjeS schreef:Het kan ieder paard gebeuren, maar dit paard is zo bekend. Heeft zich super bewezen in de springsport. Maar, ieder dier is (in mijn ogen) een keer op. Door langzaam af te bouwen, is kans op blessure het kleinst.
Ik vind het enorm zonde, dat ie nu deze blessure heeft opgelopen. Hij heeft zich toch allang bewezen?
Dat bedoel ik te verwoorden namelijk.
Zo leer je nog eens wat
( ik zat te denken aan een scheur/gat in de pees.. maar hij kan inderdaad ook bijvoorbeeld helemaal los zijn..)
amanda2 schreef:Als de pees los is van het bot, kan dat operatief vast worden gezet. Dat is bij mijn eerste paard ook gebeurd, met succes.
Weet uiteraard niet of dat hier het geval is, maar je kan dus wel degelijk opereren bij een peesblessure.
geerke schreef:amanda2 schreef:Als de pees los is van het bot, kan dat operatief vast worden gezet. Dat is bij mijn eerste paard ook gebeurd, met succes.
Weet uiteraard niet of dat hier het geval is, maar je kan dus wel degelijk opereren bij een peesblessure.
heeft jouw paard daarna weer op het nivo van okidoki gelopen?
geerke schreef:amanda2 schreef:Als de pees los is van het bot, kan dat operatief vast worden gezet. Dat is bij mijn eerste paard ook gebeurd, met succes.
heeft jouw paard daarna weer op het nivo van okidoki gelopen?
, Amanda geeft alleen aan dat opereren aan een peesblessure mogelijk is.