Het Jong NSPS organiseerde afgelopen zaterdag het eerste NK stoelendans tijdens de Shetland Promotiedag in Ermelo. Het kampioenschap werd in twee categorieën gehouden. Herma Post won de wedstrijd aan de hand. Eris Postma won de rubriek onder het zadel.
’s Ochtends was het de beurt aan de vijftien combinaties die streden in het Nederlands kampioenschap stoelendans aan de hand. Herma Post won met haar Shetlander Yvonne. ’s Middags kwamen negen deelnemers in actie onder het zadel. Deze strijd werd gewonnen door Eris Postma. Samen met haar pony, Extase, mag zij zich Nederlands kampioen stoelendans onder het zadel noemen. Beide deelnemers worden volgend jaar weer verwacht om hun titel en gewonnen wisselbeker te verdedigen.
Leuk om dit hier terug te lezen, de deelnemers hebben allemaal fanatiek hun best gedaan en het was leuk om naar te kijken.
Eliine
Geplaatst: 17-06-10 16:15
Het was werkelijk hilaaarisch om mee te doen ik heb in de ochtend meegedaan met de stoelendans aan de hand. Alleen mn pony was een beetje.. ahum... druk Maargoed met een 5e plaats en een hoop lol was het toch een geslaagde rubriek
apollootje
Geplaatst: 17-06-10 20:23
Eliine, dan was je mijn concurrent Het was inderdaad erg leuk om mee te doen. En de pony's vonden de muziek ook duidelijk erg leuk! Die van mij was ook lekker fris, bokken en steigeren op de muziek hihi. Of zal dat iets van zwart-bontjes zijn?
Wij waren de Kampioen aan de hand
Eliine
Geplaatst: 17-06-10 21:25
Haha, oooh dan was jij het met de Umpire-look a like Ik zag je binnenkomen, en ik dacht HE die lijkt op mijn pony Kreeg die dag ook nog de vraag of ik het was die de stoelendans gewonnen had Achja, allebei zwartbont en hyperrr