Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Urielle schreef:De gevraagde proeven zijn nog wat te hoog gegrepen dus peerd heeft er gewoon nog niks te zoeken. Daarmee zou Bartels voor de eigen stal ook geen goede promotie maken. Kunnen we heel idyllisch over doen maar als ze dacht dat hij er zou komen door hem wat extra achter zijn veren te zitten zouden ze dat ook wel doen. Het is tenslotte een sportstal, die zijn er niet gekomen door maar wat aan te keutelen.
Is trouwens wel een hele leuke, die Zan Tropez.
equitation schreef:Urielle schreef:De gevraagde proeven zijn nog wat te hoog gegrepen dus peerd heeft er gewoon nog niks te zoeken. Daarmee zou Bartels voor de eigen stal ook geen goede promotie maken. Kunnen we heel idyllisch over doen maar als ze dacht dat hij er zou komen door hem wat extra achter zijn veren te zitten zouden ze dat ook wel doen. Het is tenslotte een sportstal, die zijn er niet gekomen door maar wat aan te keutelen.
Is trouwens wel een hele leuke, die Zan Tropez.
Ik denk het, jij zegt het![]()
![]()

Lante schreef:Er zijn zat mensen die het paard sowieso extra 'achter de veren' aan zouden gaan zitten tot het laatste moment aan toe en ik heb er respect voor dat zij dat dus niet doen. Tussen 'maar wat aankeutelen' en een paard naar de kl0ten helpen zit nog wel een heel stuk grijs naar mijn idee...