Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ninz schreef:1250 euro min 20 procent is toch nog een behoorlijk bedrag.. ben benieuwd hoeveel paarden hieraan mee doen.. Vind t wel een goed initiatief!
.

Zendra schreef:Hmm , dat hele stamboek kan van mij weg .
Laat ze eerst maar eens de gezondheid in kaart gaan brengen van de friezen , dat hoort punt 1 te zijn daarna kijken wat er kan.
Aan de nageboorte blijven staan , waterhoofden , dwerggroei alles word onder de mat geschoven en alleen maar naar prestatie's kijken is niet de juiste weg.
Zendra schreef:Hmm , dat hele stamboek kan van mij weg .
Laat ze eerst maar eens de gezondheid in kaart gaan brengen van de friezen , dat hoort punt 1 te zijn daarna kijken wat er kan.
Aan de nageboorte blijven staan , waterhoofden , dwerggroei alles word onder de mat geschoven en alleen maar naar prestatie's kijken is niet de juiste weg.
cathyvans schreef:Er zullen inderdaad wel uitzonderingen zijn maar globaal zijn ze toch minder qua longinhoud, positief is dat het stamboek dit ook onderkend heeft. Tjeerd Velstra stapte járen geleden ook al over met zijn marathonspan. De Arabo's hebben ze ook geprobeerd juist vanwege die longinhoud. Dat zegt niets over de werkwilligheid, die kan best prima zijn natuurlijk. De puffende Friezen bij oa. de Subtop vind ik helemaal niet prettig om aan te horen....Dus: meer longinhoud, dan maakt het het mooie plaatje helemaal af!
Zendra schreef:Welja , nog 1250 euro vragen ook voor HUN eigen onderzoek , je zou wel gek zijn als je daaraan mee zou doen.