Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaLala schreef:Gefeliciteerd
Wat ik me nu wel afvraag; is Anky 2e omdat ze een goed westernpaard onder de kont heeft (even kort gezegd), of omdat ze de western tak al zo goed beheerst?
BarbaLala schreef:Gefeliciteerd
Wat ik me nu wel afvraag; is Anky 2e omdat ze een goed westernpaard onder de kont heeft (even kort gezegd), of omdat ze de western tak al zo goed beheerst?
. Je moet dus wel beschikken over een dosis rij-vaardigheid en kennis van de westernhulpen. BarbaLala schreef:Wat ik me al een tijdje afvraag; is Anky 2e omdat ze een goed westernpaard onder de kont heeft (even kort gezegd), of omdat ze de western tak al zo goed beheerst?
Kaja schreef:BarbaLala schreef:Wat ik me al een tijdje afvraag; is Anky 2e omdat ze een goed westernpaard onder de kont heeft (even kort gezegd), of omdat ze de western tak al zo goed beheerst?
Wat denk je zelf?
Velen zullen denken ook gegarandeerd (minimaal!) tweede te zullen worden wanneer zij starten met Salinero of voor mijn part een goed lichte tour paard...
Kaja schreef:Velen zullen denken ook gegarandeerd (minimaal!) tweede te zullen worden wanneer zij starten met Salinero of voor mijn part een goed lichte tour paard...
sporter schreef:Moeten ze wel kunnen rijden. Want als jij in het L of net M rond huppelt dan gaat dat toch niet lukken
Kaja schreef:BarbaLala schreef:Wat ik me al een tijdje afvraag; is Anky 2e omdat ze een goed westernpaard onder de kont heeft (even kort gezegd), of omdat ze de western tak al zo goed beheerst?
Wat denk je zelf?
Velen zullen denken ook gegarandeerd (minimaal!) tweede te zullen worden wanneer zij starten met Salinero of voor mijn part een goed lichte tour paard...