Tijdens het Pinksterweekend wordt op een splinternieuw poloveld in Waalre (op Landgoed Eeckenrhoode) paardenpolo gespeeld. Voor de tiende keer strijden de deelnemers om de Maxima Polo Cup, alleen nu in een nieuwe formule.
Tijdens de Pinkster Polo Picknick op 22 mei ontmoeten (zakelijke) vrienden en bedrijfsleven elkaar. Het programma duurt dan van 12.00 tot 18.00 uur, waarbij omstreeks 13.00 uur de burgemeester van Waalre het veld officieel opent. Op zondag 23 mei is de Pinkster Polo Sunday: gratis toegankelijk voor publiek en geïnteresseerden. Dan is het terrein aan de Koningin Wilhelminalaan vanaf 13.00 uur open.
Wij zijn uitgenodigd voor zaterdag. Om 1200 mogen we er al zijn. Lekker op tijd, ben benieuwd wat het gaat worden, het weer zit hopelijk een beetje mee.
Weten jullie of er morgen toevallig ook iets is? Want ik was daar van overtuigd, maar kijk nu op de site en vind alleen info over gister en vandaag.. haha. Foutje??!
Anoniem
Geplaatst: 23-05-10 20:20
JacordeX schreef:
Ik ben gisteren geweest!! Het was echt fantastisch! Ik vind het een onwijs stoere sport!:)
ik ben ook gisteren geweest. Was geweldig! Heerlijk weer, lekker eten en een mooie sport!
Anoniem
Geplaatst: 23-05-10 20:21
Eefsoll schreef:
Weten jullie of er morgen toevallig ook iets is? Want ik was daar van overtuigd, maar kijk nu op de site en vind alleen info over gister en vandaag.. haha. Foutje??!