Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimbaie schreef:Wat leuk voor onze bokker "karrimh", gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegunt.
Karin schreef:Een zeer mooi resultaat voor het NRPS: dat zijn vier NRPS-paarden op een rij!
En sowieso twee Bokkers onder deze ruiters. Van harte gefeliciteerd allemaal!
ben benieuwd naar je stukje F3nn3 schreef:Het is Fenne Koppenol*het gaat echt altijd fout met mijn naam....*
Dankjewel
jij ook nog gefeliciteerd met je super resultaat, je paard zag er nog topfit uit
Vankje schreef:Gefeliciteerd allemaal![]()
Heb de ruiters gisteren over de finish zien komen, stond als vrijwilliger van de DME finishtijden te noteren
norwind schreef:Werkelijk een FANTASTISCHE prestatie.
Drie jaar lang DE BESTE.
Van Harte Gefeliciteerd met deze prestatie !!!
Een TOP COMBINATIE.
Henk

dynamiek schreef:Wat een topresultaat van Dynamiek der familie! Krimhs zijn gewoon het best![]()
Gefeliciteerd Donna en Karrimh
jij heb ook een mooie Krimh
Marcella schreef:Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.![]()
![]()
thinka schreef:Donna gefeliciteerd
Hoe is het verder met al je paarden??
Al nieuwe Karrimhpjes klaarstaan?
Groetjes, Kathinka
fannetje schreef:Donna gefeliciteerd!!!!!
En alle anderen die de rit goed uitgereden hebben natuurlijk ook
montiesmama schreef:Toppie Donna!!!
Vippie schreef:Don wat super joh, gefeliciteerd!!!!!
Karrimh schreef:neem dan ook een gewone naamjij ook nog gefeliciteerd met je super resultaat, je paard zag er nog topfit uit
Valesco stond er gister en vandaag gelukkig ook goed bij.. helaas wel een drukking van dit zadel
MAAR volgende maand krijg ik m'n nieuwe zadel als het goed is
Karrimh schreef:inmiddels weet je meer over alle knappe NRPS-ersben benieuwd naar je stukje

NRPS'ers zijn ook gewoon leuk!
F3nn3 schreef:Karrimh schreef:neem dan ook een gewone naamjij ook nog gefeliciteerd met je super resultaat, je paard zag er nog topfit uit
Tja... Ik heb het niet voor het zeggen gehadValesco stond er gister en vandaag gelukkig ook goed bij.. helaas wel een drukking van dit zadel
MAAR volgende maand krijg ik m'n nieuwe zadel als het goed is
Karin schreef:Karrimh schreef:inmiddels weet je meer over alle knappe NRPS-ersben benieuwd naar je stukje
Haha ja idd, er bleken er nog wat meer te zijn!
Op de site van het NRPS staan de uitslagen gecombineerd met het stuk hierboven. Goede reclame!![]()
Mijn stukje volgt, nog even geduld.
F3nn3 schreef:Oeh leuk stukje bij NRPSNRPS'ers zijn ook gewoon leuk!

Anoniem schreef:Netjes gedaan Donna! Geel is gewoon een winnaars kleur![]()
jullie ook nogmaals gefeliciteerd met jullie 1e plaats
Dusty_Dilly schreef:Gefeliciteerd!!
de Margeride.. ben heeeeel erg benieuwd hoe dat Valesco en mij gaat bevallen.. vast erg goed!