Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Vind jij maar eens een paard dat de Grand Prix oefeningen bevestigd heeft en al diverse overwinningen heeft behaald op dat niveau en ook nog eens te koop staat
Janine1990 schreef:Bevestigd is niet meteen ook gestart...![]()
Dat hij klaar is voor de GP, wil niet zeggen dat hij meteen dikke punten loopt, ook niet bij Noémie, ze zijn allebei nog jong (wat gelukkig ook heel positief is!).
En de manier van rijden van HP moet ook passen bij Noémie haar manier, dus als Noémie anders op Ucelli rijdt...
Ik gun het België gewoon zo, een goede combinatie erbij...
Zoals je zelf zegt: dat ze er op zitten betekent niet dat ie ook GP gestart moet hebben. 
Cayenne schreef:Vind jij maar eens een paard dat de Grand Prix oefeningen bevestigd heeft en al diverse overwinningen heeft behaald op dat niveau en ook nog eens te koop staat
Heeft Olympische Spelen én wereldbekerfinales gelopen, dus doe maar een bod! Janine1990 schreef:Met een lichte tour paard al denken aan de Grand Prix? Ik zal wel jaloers of wat dan ook zijn... Maar persoonlijk zou ik op m'n 16e dan meer hebben aan een paard dat GP bevestigd is en niet GP klaar....
Maar het is natuurlijk hardstikke leuk voor haar...
horseyfries schreef:Cayenne schreef:Vind jij maar eens een paard dat de Grand Prix oefeningen bevestigd heeft en al diverse overwinningen heeft behaald op dat niveau en ook nog eens te koop staat
Randon van Michal RapcewiczHeeft Olympische Spelen én wereldbekerfinales gelopen, dus doe maar een bod!
Fijn dat er nog meer talent naar België gaat, is goed voor de sport!