Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik denk niet dat er wat gaat veranderen
En veel mountainbikepaden..
) Ik kwam het te voet niet overgestoken, want ik kwam er niet tussen, heb er een kwartier gestaan met de hond. Dat krijg ik met mijn paard niet voor elkaar vrees ik. Janine1990 schreef:MOeten ze hier eens komen, hier is neits voor ruirers...
MAW: NAIT SOEZN...
Urielle schreef:Ik ben twee weken geleden de Kalmthoutse hei eens gaan verkennen met de hond. Ik blij dat ik het eerst te voet heb gedaan zeg! 1 (doodlopend) ruiterpad, met daarlangs een diepe greppel en ik moest bij de start al een drukke provinciale weg oversteken (80 km/h dus reken maar 100) Ik kwam het te voet niet overgestoken, want ik kwam er niet tussen, heb er een kwartier gestaan met de hond. Dat krijg ik met mijn paard niet voor elkaar vrees ik.
Dat schijnt aan de Brabantse kant (Huijbergen etc.) beter te doen te zijn.
vonnie schreef:Ik zit tegen de chaamse bossen, de ruiterpaden zijn hier niet te doen op het moment!
Ze zijn hier nu bezig met de 'herinrichting' van dit bosgebied.
Door greppels dicht te gooien komen hele stukken van dit bos onder water te staan.
Dit is nodig (volgens hun) om bepaalde boomsoorten dood te laten gaan.
Ook zijn her en der diepe kuilen gegraven op paden waar al menige aanspanning in vast heeft gezeten.
Sommige paden zijn gewoon onbegaanbaar, vooral zoals nu in een regenperiode.
Ik snap eigenlijk nooit waarom een paard met ruiter (aanspanning is dan weer net wat anders) niet overal in het bos mag komen.
Paard is toch een dier?
En dan wandelaars die klagen over paarden in het bos, dat kan ik al helemaal niet volgen.
Dat ze de crossmotors en quads maar aanpakken.