Alsnog dankjewel voor meisjes die loslopende pony vangen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Alsnog dankjewel voor meisjes die loslopende pony vangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 08:28

http://www.flakkeenieuws.nl

Twee jonge meisjes uit Stad aan 't Haringvliet, Louise Broere en Jade Degekamp, fietsten vrijdag 16 april 2010 op de Zeedijk richting Middelharnis om naar school te gaan. Onderweg zagen zij een uitgebroken pony, die op ieder moment de dijk op zou kunnen lopen met alle gevolgen van dien. De meiden hebben samen geprobeerd de pony te vangen, maar te vergeefs. Hierop hebben ze de dierenbescherming gebeld, maar deze liet weten daar niet werkzaam te zijn. Toen hebben de meiden maar een tractorchauffeur aangehouden en de politie gebeld.

Die waren zo aanwezig en hebben de eigenaar opgespoord. Met veel moeite hebben ze de pony kunnen vangen en terug in de wei kunnen zetten. Eind goed, al goed, maar een bedankje voor deze twee meiden kon er bij de eigenaar niet af.
Via deze weg willen omstanders deze twee meiden die gewoon goed werk hebben verricht en oplettend waren even in het zonnetje zetten. "Meiden jullie hebben goed werk vericht!".

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:29

Zo dan wordt je als eigenaar ook lekker in de zelk gezet, die is het wellicht van de schrik vergeten.

Bloempjeh_

Re: Alsnog dankjewel voor meisjes die loslopende pony vangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:47

Misschien was die idd zo onder de indruk van de hele gebeurtenis dat hij het gewoon vergeten is.. Wel knap dat hij achteraf nog wel de moeite doet

Naomi_unique

Re: Alsnog dankjewel voor meisjes die loslopende pony vangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:48

@ bloempjeh, de omstanders doen deze moeite, de eigenaar dus niet.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:48

Inderdaad goed van die meiden, jammer dat er geen bedankje af kon, misschien de schrik inderdaad?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:49

Hmm niet zo sportief. Misschien heeft ie er op het moment niet aan gedacht. Had de eigenaar altijd achteraf nog even bedankt kunnen komen zeggen met bijv een zak snoep of een doosje chocolade ;)

_Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:49

humm nou je heb tegenwoordig ook gewoon heel botte mensen dus misschien is dat dank je wel idd wel teveel geweest! nou ik zou super blij zijn met de meiden ! goed gedaan!

marieke1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:53

Zo is mijn paardje ook eens op de vlucht gegaan op de dijk. Gelukkig was het vlak bij mijn huis en konden mijn vriend en ik met de auto opzoek naar haar. Midden op de dijk had een automobilist zijn auto dwars gezet om mijn paardje tegen te houden. Ze kwam inmiidels mijn kant weer op gerend en kon haar pakken. Ik was zo bezig met mijn paardje, dat ik de automobilist niet bedankte toen hij langs ons reed. 10 minuten later, toen ik van de schrik was bekomen had ik zoooo graag nog even met deze vriendelijke man gesproken... Maar helaas...ik wist niet wie het was en zal het ws. ook nooit weten.

Kortom: je kan iemand achteraf nog best bedanken. Ook als je geschrokken bent. Maar goed dat dit soort meiden er zijn, ik vind het top!

(vriendelijke mensen, hoe ga je ermee om? ;) )