Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Asyaa schreef:Jij gaat gelijk uit van het beste van de mensKatja schreef:Dat is toch niet waar je aan dood denkt te gaan als je 104 bent.
Wie zegt dat die man er niet wat mee te maken heeft?
Er zullen heus wel wat mensen in die box hebben gezeten die niet helemaal een zuiver geweten hebben. Niettemin sterkte voor de nabestaanden.
Katja schreef:Asyaa schreef:Jij gaat gelijk uit van het beste van de mensWie zegt dat die man er niet wat mee te maken heeft?
Er zullen heus wel wat mensen in die box hebben gezeten die niet helemaal een zuiver geweten hebben. Niettemin sterkte voor de nabestaanden.
Heeft voor mij te maken met waar het heeft plaatsgevonden (grensgebied tussen Rusland en Georgië), het gaat er daar hard aan toe. Katja schreef:Daar heb je helemaal gelijk in maar je hebt daar weinig zelfmoordacties in tegenstelling tot het midden-oosten. Ga er dus maar gewoon van uit dat het slachtoffers zijn en geen daders tenzij het tegendeel bewezen wordt.
Ibbel schreef:Waarom, wáárom, kan ik nou NOOIT de bron van zulk nieuws terugvinden? Ligt dat nou aan mij?
Ik kan het bericht iig niet vinden op de ANP site. En het plaatsen van een algemene nieuwslink ipv de link naar het artikel zelf helpt hier dus ook niet bij...
Ik vind dat zó irritant.