Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:"Stel dat er net een steentje omhoog komt en tegen het oog van je paard komt.

_maaike_D schreef:jouke_h schreef:Goh een paard met een bril. Volgende stap weer terug naar het harnas?
wel handig als je paard slecht ziet, kan je er glazen op sterkte in laten zetten...
Bloempjeh_ schreef:De kans op een andere blessure lijkt me groter dan de kans dat er een steentje in zijn oog komt.. Lijkt me op zich al raar dat er steentjes zouden liggen in de dressuur- of springpiste. Toch niet van een zodanig groot formaat dat dit ernstige gevolgen kan hebben...
blue_kim schreef:zoals die van mij heeft zomers vaak ontstoken ogen, vliegenmasker vind ze ook niet echt lekker zitten, want dit word zo warm onder het bontje en jeukt erg op dr voorhoofd, dus het zou opzich wel een goede oplossing kunnen zijn. en inderdaad, of ik nou elke keer smeerseltjes moet halen bij de DA of 1 malig zo'n ding moet aanschaffen....
enige wat dan weer jammer is, je zal je halster wel om moeten laten om dat ding aan te bevestigen, en daar hou ik dan weer niet zo van...