De Nederlandse menner Christiaan Provoost staat genoteerd voor deelname aan CAI-A Conty. Wegens een klein kwetsuur van zijn KWPN-paard, waarmee hij zich voor Nederland kandidaat stelt voor het komende WK in Italië, wordt de Arabo-Fries Maestro dit weekend ook ingezet in Conty.
Deze wedstrijd wordt een belangrijke test voor alle WK-kandidaten. Provoost maakte met Maestro vorige week een belovende start in Horst aan de Maas en het is duidelijk dat de Arabo-Fries in topvorm verkeert.
Met een deelname in Conty wil Provoost zich ook met Maestro kwalificeren voor het WK in Pratoni.
Super gaaf! Papa van mijn aankomend veulen. Hopelijk wordt het ergens uitgezonden!
JusticeWH
Geplaatst: 28-04-10 17:17
Maestro is een kanjer! Ik zag hem laatst op een clinic in Oud-Heverlee, en wow, wat een paard Ik wens Christiaan alvast veel succes ! Moest iemand interesse hebben in de foto's van Maestro mag je PB'en, dan duik ik wel eens in mijn archief
Christiaan beleert mijn fjord.... super menner en man... Succes!
Oretha
Geplaatst: 01-05-10 14:12
wauw echt goed! Ben benieuwd!
Romerootje
Geplaatst: 12-06-10 12:04
maestro is vader van mijn Arabo Romero(maestro's romero van het eikenhof) en die heeft het aangespannenrijden echt van zijn vader christiaan heeft ook les gegeven aan mijn vader in mennen(enkel en tweespan) en heeft ons tweede Arabo-Friesje uitgekozen(die moest wel bij romero passen )