Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En.....wat een stilte op zo'n wedstrijd als iemand in de ring rijdt! Misschien zijn Nederlanders iets te terughoudend om de deelnemers aan te moedigen???

Want daar wordt gelijk niet meer over gesproken. Het gaat alleen maar over Anky en dát is wat de meeste mensen/reiners irritant vinden
(niet alleen bij dit nieuwsbericht trouwens) spatter schreef:ik ben bang dat Anky vergeet dat de reiningsport echt niet onder de indruk is van haar, ook al is ze een dressuurkoningin
ze rijdt al jaren western, een jaar of 8/9 hobbymatig en nu al even met een duidelijk doel
dit is haar tweede paard waar ze mee probeert op niveau te komen
en waarschijnlijk komt ze er ook wel, maar dat gaat niet één twee drie
haar idee om "even" in een paar maanden op top niveau te komen is denk ik niet reeel, maar we zullen zien
knap van Esther!
TiaraBungy schreef:Er wordt meer gegild bij Anky dan bij menig ander ruiter hoor, dus weet niet wat mensen hier lopen te zeuren
Het wordt haar niet gegund? Er werken pro's mee om haar te helpen, ze krijgt een super paard onder haar kont, een goede coach en dan gaan mensen zeggen dat anderen zeggen dat het haar niet gegund wordt.. Laat me niet lachen
Ze moet gewoon realistisch blijven en accepteren dat ze (nog) niet de scores heeft om naar Kentucky te gaan, dat ziet nu toch iedereen wel op dit moment?!
Trouwens, petje af voor Bernard Fonck!Want daar wordt gelijk niet meer over gesproken. Het gaat alleen maar over Anky en dát is wat de meeste mensen/reiners irritant vinden
(niet alleen bij dit nieuwsbericht trouwens)