Wibi Soerjadi erelid van Vereniging Eigen Paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Wibi Soerjadi erelid van Vereniging Eigen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 20:46

Persbericht http://www.eigenpaard.nl

Wibi Soerjadi is sinds kort de trotse eigenaar van een eigen paard, Niska. Bij het hebben van een eigen paard mag het lidmaatschap van Vereniging Eigen Paard niet ontbreken. De Vereniging heeft hem daarom een erelidmaatschap aangeboden. Dit zal tijdens het evenement Outdoor Gelderland aan Wibi overhandigd worden. Wibi reageerde enthousiast op het aanbod. Ook de Vereniging Eigen Paard is blij met de bekende componist als erelid. Wibi heeft bij zijn zoektocht naar een paard hulp gekregen van Anky van Grunsven.

Dat Wibi blij is met zijn eigen paard, blijkt wel uit de onderstaande reactie: “Een eigen paardje is werkelijk een droom voor mij. Ik ben zo ontzettend blij met Niska, qua karakter klopt het gewoon helemaal met mij. Ik verheug me op de vele geweldig fijne momenten die ik met Niska nog mag gaan beleven”, aldus een blije Wibi.

haflingertje

Re: Wibi Soerjadi erelid van Vereniging Eigen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 20:52

Leuk paard heeft hij gekocht!
Maar ja wat wil je met hulp van Anky ;-)

karinboeze

Re: Wibi Soerjadi erelid van Vereniging Eigen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 14:40

Echt leuk ja dat Wibi een paard heeft gekocht! Ik ben benieuwd naar zijn rijkunsten. Ik ga in ieder geval wel naar Outdoor Gelderland om te kijken naar Wibi.

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 04:06

wibi kan wel aardig rijden, ik heb hem diverse keren meegemaakt verleden jaar, toen kwam hij ongeveer 2 keer per week bij mij op stal een paard huren om een duin en of strandrit te maken. eerst moest hij onder begeleiding van iemand van de manege, later ging hij alleen.(hij had wel altijd een p.a. mee, blond en knap :D ) het is alleen een ontzettende zenuwe pees, en hij moest leren om het paard aan te pakken :+ , want soms kreeg hij het paard niet van het erf af. ik hoop voor zijn paard dat hij wel instructie blijft krijgen, de verzorging zal hij wel aan anderen overlaten, schat ik zomaar in :D .