Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KiWiKo schreef:hmmmzzz dit gooit wel een ander licht op de zaak!!
jes_sira schreef:Ander licht op de zaak?? Das wel een hele snelle conclusie![]()
Het gaat om 5 meisjes. Lijkt me sterk dat ze allen hebben gelogen. Daarbij geeft hij toe een "relatie" met een 16 jarige te hebben gehad, dussssssss. Waar rook is is vuur.
Wanneer blijkt dat er niets van klopt, moeten ze zekers gestraft worden! Zo'n man is getekend voor zijn leven en dit verdient iemand die onschuldig is niet.
MAAR, in dit soort gevallen vind ik dat het serieus genomen moet worden en er in de eerste instantie vanuit moet gaan dat het verhaal van de slachtoffer (kinderen!!!!) waar is.
Kinderen moeten veeeeeeel beter beschermd worden voor pedo's. Dat gebeurt nl. nog steeds veel te weinig.
Kijk maar naar de kerk en het grootschalige misbruik hierbinnen. Iedereen weet het al jaren maar het is de kerk tot nu altijd gelukt de misbruikzaken in de doofpot te stoppen!
janderegelaa schreef:16 jaar kwalificeer ik niet meer als pedo, bovendien is seks met een 16 jarige wettelijk gezien legaal. Mocht de omgang met dit meisje inderdaad vrijwillig geweest zijn dan valt hem niets te verwijten wettelijk gezien
Ilja000 schreef:Is er aan die 'vrijwilligheid' geen manipulatie vooraf gegaan? En hou oud waren de andere meisjes?
Wie weet moet de wet aangepast worden... een 16 jarige is snel onder de indruk van een volwassene in uniform. Zeker als die een vlotte babbel klaar heeft...