Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die nieuwe eigenaar kon er redelijk mee rijden maarja zo gaat het he in de paardenwereld.. Sammie schreef:http://www.anp.nl
De Nederlandse ruin Okidoki (v. Jodokus) heeft zijn nieuwe eigenaar, de Argentijn José Larocca zondag een flinke geldprijs bezorgd. Larocca die de ruin overnam van Albert Zoer, eindigde in de Grote Prijs van Arezzo als vierde. Dat was goed voor een premie van 8250 euro.
Het is een heel mooi begin, vond het wel erg jammer dat hij weg ging. shilady schreef:Zo ik moest haast huilen bij dat filmpje van het afscheid...
Zo zie je maar een kans op overwinning is tkDie nieuwe eigenaar kon er redelijk mee rijden maarja zo gaat het he in de paardenwereld..
_xManadisx_ schreef:chocobroodje schreef:Maar dat rij je er ook niet in 1 wedsrijd uit.
Ik denk überhaupt niet dat hij dat er nog uit rijd

Kimberly1990 schreef:Denk eerlijk gezegd niet dat Okidoki is gekocht met de achterliggende gedachte dat die het aankoopbedrag weer zou terugverdienen..![]()
Fijn dat Oki het onder een andere ruiter ook goed doet, toch wel teken dat die goed terecht is gekomen denk ik..Lijkt me voor Albert ook een geruststellende gedachte..