Easter Enjoy the Ride blijkt een doorslaand succes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Easter Enjoy the Ride blijkt een doorslaand succes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 16:31

http://www.knhs.nl

Afbeelding
Deelnemers aan de Easter Enjoy the Ride.
foto: http://www.esmeeblom.nl

Ondanks het onstuimige weer op zondag 4 april is de eerste Easter Enjoy the Ride een doorslaand succes geworden. Alle 110 deelnemers aan deze speciale Paasrit waren laaiend enthousiast. Vanaf het KNHS-centrum in Ermelo trokken de deelnemers te paard of per rijtuig de prachtige Veluwse natuur in om na afloop te kunnen genieten van een bijzondere en heerlijke Paasbrunch.

Na de veterinaire keuring door een officiële dierenarts gingen de ruiters en menners van de Easter Enjoy the Ride op pad voor een rit van 16 of 26 kilometer door de Veluwse bossen en over de heide. Er was een nieuwe route uitgezet en de organisatie had de tips van de vorige keer ter harte genomen door voldoende routebordjes te plaatsen zodat niemand kon verdwalen. Vrijwilligers boden extra service door voor iedere deelnemer de hekken te openen en te sluiten.
Na afloop van de rit maakte een groot aantal ruiters met veel plezier gebruik van de mogelijkheid om onder begeleiding van eventinginstructeur Fried van Stiphout natuurlijke hindernissen te springen. Door het enthousiasme van Fried durfden zelfs de meest onervaren ruiters een afsprongetje te nemen en door de waterbak te rijden.

KNHS chef kok Mark zorgde voor een heerlijke Paasbrunch waarbij hij ter plekke warme eigerechten klaarmaakte zodat de deelnemers na de regen weer op temperatuur konden komen.

Organisator KNHS ontving na afloop een groot aantal positieve reacties. Zo liet de familie Kalisvaart de KNHS weten: ‘Wij hebben genoten van onze rit met koets en Haflinger. Ondanks de vele regen. Heel veel dank aan alle vrijwilligers die zo super geholpen hebben met oversteken, hekken openen, de veterinaire keuring en de keuken voor de zalige lunch!’ Henk Meijs uit Boxtel was blij met de tweede dierenartscontrole na afloop van de rit: ‘ Zo konden we tenminste kijken of onze paarden weer snel op adem waren gekomen.’

Kijk op http://www.paardensport.tv voor leuke filmpjes van de Easter Enjoy the Ride.
Voor meer foto's, kijk op de website van de aanwezige fotografe.

manic

Re: Easter Enjoy the Ride blijkt een doorslaand succes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:47

Ha ha, wat grappig, zie mezelf ineens voorbij rijden. Allemaal aan het dribbelen behalve mijn peerd ;)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:46

Wat ontzettend leuk dat iedereen zo enthousiast was, ondanks het slechte weer! +:)+

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:24

wat jammer dat ik dat gemist heb zeg!! Hopenlijk doen ze het volgend jaar weer, dan ben ik zeker van de partij :D

Uhhhm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:49

Hebben we toch nog ons best gedaan met hek open en dichtdoen. ;)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 09:33

Ziet er onwijs leuk uit zeg,mag iedereen zich daarvoor opgeven of moet je aan bepaalde eisen voldoen?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 10:17

Ik vond het ook echt heel erg leuk om mee te rijden.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 10:24

Ik zit ook al te kijken wanneer ik weer kan, ha ha. Even een slachtoffer vinden die met me mee wil ;)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 10:50

wendyashley schreef:
Ziet er onwijs leuk uit zeg,mag iedereen zich daarvoor opgeven of moet je aan bepaalde eisen voldoen?

Iedereen kan gewoon meedoen :)!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 11:04

Was de rit echt super geslaagd?
Lijkt me zekers leuk om aan mee te doen.

Onia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 09:39

volgende lokale rit is 18 april in Hilvarenbeek en officiele seizoensrit met crosshindernissen en vet check is 8 en 9 mei in Ijzerlo...
Zijn er hier al mensen die daar aan mee gaan doen??

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:12

Jaaa! Ik rij mee in Ijzerlo 2 dagen :D

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:19

ik vond het zeker een leuke rit, jammer dat het zo hard regende. Het was niet de mooiste rit die ik ooit had gemaakt. De lunch was formidabel en heel luxe dat de hekken voor ons werden opengedaan. Ik vond het wel een dure rit dus ik zal niet iedere keer gaan.