Stallen van manege Strandhoeve blijven leeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Stallen van manege Strandhoeve blijven leeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 16:22

www.pzc.nl

Dancer, Wodka, Wico, Jack en Twinkel: de paarden die deze namen droegen, en alle andere manegepony's van manege de Strandhoeve zijn verkocht.
De paardrijschool gaat niet meer open. De viersterrenmanege van Roompot Recreatie sloot december vorig jaar aanvankelijk voor de winterperiode door tegenvallende boekingen. Daar is geen verandering in gekomen, zegt directeur David Hannewijk. ,,Er waren twee reserveringen voor pensionplaatsen voor deze zomer." Het bedrijf gebruikt de manegehal nu voor opslag in verband met de bouw van chalets op het terrein. Er wordt niet actief gezocht naar een koper. Volgens Hannewijk hebben de vijf vaste medewerkers van de paardrijschool een andere baan gevonden binnen de Roompotorganisatie.

sjrimp

Re: Stallen van manege Strandhoeve blijven leeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:16

Durf te wedden dat die reserveringen niet kloppen.
Ik had zelf al 1 reservering lopen, die hebben ze in november al uit 't systeem gegooid. Hier zijn vast nog meer mensen die een stal hadden geboekt. Echt jammer dat zo'n leuke manege dicht is. Was voor ons de ideale vakantieplek.

rock20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:48

dit slaat echt gewoon helemaal nergens op dit stukje ben je dan
directeur van een camping?! of niet ......

De viersterrenmanege van Roompot Recreatie sloot december vorig jaar aanvankelijk voor de winterperiode door tegenvallende boekingen. Daar is geen verandering in gekomen,

meestal als je niet meer kunt boeken in dec ofzo..
Er waren maar twee reserveringen voor pensionplaatsen voor deze zomer... ja huh vinden het gek als ze al in dec zijn gesloten..

Ik vindt 't echt jammer dat de manege dicht ik vondt altijd wel leuk op de manege en me paardtje ook

ambertje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:25

de informatie die david geeft klopt niet, de eerste paarden waren op de zelfde dag
dat bekend werd dat de manege zou sluiten al verkocht (begin december)
en 5 vaste medewerkers klopt ook niet het waren er 4 waarvan er een al ergens anders werkt en ik zelf wat er in oktober uit gegooid (contract niet verlengd)
en jack verkocht? een prive paard nou die is nog steeds van de zelfde eigenaar
en we hadden nog maar 3 sterren en geen 4.
ALS JE INFORMATIE GEEFT GEEEF DAN DE ECHTE INFORMATIE DIE KLOPT

oud medewrkster

ambertje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:28

en dit is nog een berichtje van mijn ex collega die ze ook bij de pzc heeft gepost

Dikke l*l en 3 bier...David staat weer goed uit z'n nek te zwetsen!!!!!!
Aanvankelijk gesloten vanwege tegenvallende boekingen en nu definitief gesloten vanwege diezelfde reden!!! Aaarrrgghhh......het lef zeg, om zulke flauwekul te gaan verspreiden. De manege is gewoon gesloten omdat het ze teveel geld kostte om open te blijven omdat wij (als medewerksters) geen andere activiteiten mochten organiseren om betere omzetten te draaien. Wij wilden wel hoor, maar niks mocht, alles moest wijken voor die paar weken dat er toeristen op het park zitten, want ze hadden 'geen zin om een regionale voorziening te worden'. Nee stel je voor dat er nog meer lesklanten uit de buurt kwamen en we nog meer wedstrijden, ponykampen, dag-en trektochten zouden organiseren: dan zouden we betere omzet draaien en dan klopte hun excuus over te weinig opbrengst niet meer.
De manege is gewoon gesloten omdat ze voor al die parken nieuwe chalets nodig hadden en de bouw hiervan steeds uit handen moesten geven aan bouwbedrijven.
Toen iemand met 't briljante plan kwam om 't in hun "eigen prive loods" (lees: onze binnenbak) te doen, hebben ze die kans gelijk aangegrepen want zo kost 't ze bijna niks in verhouding tot het uitbesteden ervan en hadden ze gelijk een goeie gelegenheid om ons (lees: de medewerksters en paarden) op te doeken, want dat leverde toch te weinig op.

rock20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:14

lekker voorgelogen boeltje dan :?
om zulke infomatie te geven aan de krant enzo..
daar maakt tie echt een goeie indruk mee met zoiets..

kan de recatie van je oude college wel voorstellen..want stel je voor dat ze echt zouden doen dat was toch harstikke leuk geweest zulke dingen doen zoals ponykampen enzo ..
was juist goed geweest zo kreeg je wel meer klanten bij en pensionklanten der bij

Jacky verkocht ??? dat was idd een eigenpaardtje

Little_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:18

Jammer want ik ga dit jaar naar Roompot beach resort ofzoeits en had me paardje wel mee willen nemen... zit er niet in dus? Of iemand andere ideeen voor mij :)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:20

Hé wat rot, mensen van de stal waar ik sta zijn daar vorig jaar geweest en we wilden dit dit jaar over doen!

prisje_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:36

ik vind het echt heel stom gelopen.
vooral dat er elke keer weer wat anders gezegd werd;

de manege sluit definitief,
de manege sluit voor de winter,
de manege sluit voor altijd.

er staan indd heel veel dingen in die niet kloppen,
dus David;
dat noemt zich dan een directeur.
nou; nooit dat ik die man geloof.
hij weet helemaal NIKS van de manege.
hij laat krantenberichten plaatsen waar geen donder van klopt.
sorry maar dan is het wel heel zielig; als je de directeur bent en je weet niet eens is goede informatie te verstrekken.

Ik mis alle paardjes súper erg |(
Dancer&Wodka in't speciaal. myn first love's for ever in my heart.
en ook alle lesgeefsters.. |(
het was altijd zó gezellig....