Gewonde nadat auto inrijdt op koetsje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Gewonde nadat auto inrijdt op koetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 11:56

Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/234596

LAGE VUURSCHE - In Lage Vuursche is gisteren een auto tijdens een mislukte inhaalpoging ingereden op een koets met twee paarden. Daarna probeerde de 74-jarige bestuurder er vandoor te gaan maar dit werd voorkomen door enkele medeweggebruikers.

Op de koets zaten een 61-jarige man en een 28-jarige vrouw. De laatste werd bij de klap van de bok geworpen en kwam onder de wielen terecht. Ze is met hoofdletsel afgevoerd. De man raakte niet gewond.

De automobilist beweerde dat hij per ongeluk op het gas duwde in plaats van op het rempedaal. Zijn rijbewijs is ingenomen en de politie onderzoekt de zaak.

Charmaiineee

Re: Gewonde nadat auto inrijdt op koetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 13:49

Stomme automobilisten! Waarom zou je in godsnaam inhalen als je ook ziet dat er een koets op de weg rijdt.
Ik snap dat niet he.
Hoe zal het met de paarden afgelopen gezijn?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 13:54

ongeluk zit in een klein hoekje

vind het schandaliger dat die na het ongeluk er vandoor wilde gaan .. dat vind ik echt not done ..

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:05

Waarom zou je een koets op de openbare weg niet in mogen halen?

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:10

sneu dat het gebeurt,
Zie ik bij ons ook nog wel een keertje gebeuren. Je vraagt of ze langzamer willen gaan rijden en achter je willen blijven omdat er een auto van voor kom. Toch halen ze in en snijden de paarden net voor hun neus af. Dit gaat ooit nog fout

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:24

het is niet verstandig om in de Lage Vuursche in te halen omdat de wegen daar niet al te breed zijn. veel mensen hebben vaak geen geduld om er even rustig achter te rijden omdat er tegenliggers aan komen.

wij rijden vaak met de koets en tram, voor de veiligheid gaan wij op een drukke weg vaak met de koets op het fietspad als ze dan de tram inhalen niet op de koets rijden. het huidige verkeer houdt totaal geen rekening dat er paard en wagen op de weg zijn. je krijgt allerlei dingen naar je hoofd geslingerd, zelfs als je met de rouwkoets rijd!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:51

Ik reed er gister langs met mn paard, schrok me kapot.. Toen wij langskwamen waren er alleen nog maar politiemensen enzo, paarden heb ik niet gezien, vraag me af hoe het daarmee is afgelopen.. Aan het rijtuig te zien is het een flinke klap geweest..
Wat erg dat mensen dan nog weg durfen te rijden zeg.. Hopelijk komt het allemaal goed.

troelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 09:55

Echt not done, om door te willen rijden :n
En mensen hebben idd niet veel geduld, vind best dat je in mag halen maar doe het wel op een verantwoorde manier.
Maar ja ongeduld en een inschattingsfoutje is snel bereikt.
Hoop dat alles goed gaat met mevrouw die onder de wielen is gekomen.