Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al vind ik Breyers toch wel mooier
Harvest_Moon schreef:Volgens mij is er ook een Schleich paardje van Salinero gemaakt, toch? Geloof dat die wel echt precies leek
Als dit model dan met een trekpaard vergelijken wordt (wat ik trouwens erg overdreven vindt) dan is dat model net een tuiger.. Naborah schreef:Leuk. Alleen vrees ik dat mijn portomonee het niet leuk gaat vinden.. Maar ik ga het proberen...!
Vindt eerlijk gezegd de nieuwe collectie (2010) tegenvallen..
Ik wil er zeker weten een, alleen als ze erg veel gaan kosten (wat ik wel denk) lukt het me denk ik niet. Ook ik wilde de Schwardwaldersfuchs hengst met brandmerk, al zou ik niet weten waar ik 'm vandaan moet halen
xDonja schreef:Klopt, gewoon repainted in de fabriek denk ikIk wil er zeker weten een, alleen als ze erg veel gaan kosten (wat ik wel denk) lukt het me denk ik niet. Ook ik wilde de Schwardwaldersfuchs hengst met brandmerk, al zou ik niet weten waar ik 'm vandaan moet halen
Daar ging toen mijn hoop om er een te bemachtigen want ook ik heb verder geen idee hoe je er aan kan komen.
Tenminste zou niet weten hoe ik dat moet gaan inplannen haha. En denk trouwens dat die modelen wel hard gaan zeker als er een handtekening op komt. Sammie schreef:Harvest_Moon schreef:Volgens mij is er ook een Schleich paardje van Salinero gemaakt, toch? Geloof dat die wel echt precies leek
Meen je dat nu? Die vond ik dus voor geen meter lijkenAls dit model dan met een trekpaard vergelijken wordt (wat ik trouwens erg overdreven vindt) dan is dat model net een tuiger..
Dit Schleich beeldje zou van ieder willekeurig paard kunnen zijn. Maar dat neemt niet weg dat het een leuk idee is, mooi ook dat er geld naar het goede doel gaat!