Haren - Vanwege een ongeval was de A28 ter hoogte van Haren richting Assen enige tijd gestremd. Er was zo`n 6 km file ontstaan.
Twee auto s botsten op elkaar, 1 had een paardetrailer met een paard erin. Kinderen waren erg geschrokken van dit voorval en troosten elkaar. Het paard maakt het gelukkig verder goed. De weg was ongeveer een uur gedeeltelijk gestremd, er was maar 1 rijbaan open. Berger Poort uit Hoogkerk haalde de voertuigen op.
Waar zijn ze met de trailer gebleven aan een andere auto gekoppeld? ik moet zeggen dat dit toch wel één van de ergste situaties is waar je aan kan denken met trailer vervoer.
ClaudiaMP
Geplaatst: 02-04-10 18:27
lijkt mij inderdaad ook de grootste nachtmerrie een ongeluk krijgen met trailer vervoer, gelukkig dat dit nog zo is afgelopen .
Ik kwam er op de fiets langs (fietspad langs de snelweg) de trailercombinatie stond verkeerdom op de weg, paard er nog in en inderdaad een file vanaf Groningen-zuid tot na Haren. Fijn dat het goed is afgelopen.
Pf, wat een nachtmerrie! En dan piest ik me al bijna in de broek toen de trailer waar mijn paard in stond een klapband kreeg! Ik vind het wel knap dat het paard zo braaf blijft staan.