Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jannie86 schreef:ik was er ook, was vast wel te horen
ja HF, jammer van harmina, maar naarmate de wedstrijd vorderde zakte hij wel in front en vond ik hem iets mat.
hielke daarentegen bleef wel in het front, alleen vond ik het vreselijk om te zien hoe onregelmatig hij was. zonder juiste stelling. nu weet ik hoe dit paard is en wie er op rijd, maar toch... zijn een aantal overwegingen geweest.
horseyfries schreef:Regelmaat is bij de jurybeoordeling altijd aangeduid als het allereerste criterium, dat MOET in orde zijn.
horseyfries schreef:jannie86 schreef:ik was er ook, was vast wel te horen
ja HF, jammer van harmina, maar naarmate de wedstrijd vorderde zakte hij wel in front en vond ik hem iets mat.
hielke daarentegen bleef wel in het front, alleen vond ik het vreselijk om te zien hoe onregelmatig hij was. zonder juiste stelling. nu weet ik hoe dit paard is en wie er op rijd, maar toch... zijn een aantal overwegingen geweest.
Regelmaat is bij de jurybeoordeling altijd aangeduid als het allereerste criterium, dat MOET in orde zijn.
En er was maar één paard gedurende de hele wedstrijd prachtig tactmatig, regelmatig en in balans aan het lopen....