Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sjuimpje schreef:Kwam misschien bij de Goudsberg vandaan? Daar zie ik regelmatig paarden aangebonden staan terwijl de koetsiers binnen zitten te pimpelen.
Sjuimpje schreef:Kwam misschien bij de Goudsberg vandaan? Daar zie ik regelmatig paarden aangebonden staan terwijl de koetsiers binnen zitten te pimpelen.
Ibbel schreef:Tegenwoordig? Vroeger was iedere beroepskoetsier bijna standaard bezopen. Vooral in de winter, heupfles drank mee, en zuipen maar tegen de kou. 'Koetsiertje' is niet voor niets een merk kruidenbitter.
Ik praat het niet goed hoor, maar je moet gewoon nooit met alcohol op aan het verkeer deelnemen. Om nu vreselijk verontwaardigd te zijn en te roepen: er worden levende wezens op het spel gezet omdat dit nu toevallig met paarden gebeurde...
Levens op het spel zetten gebeurt ook als je dronken in een auto stapt. En daar kan je méér mensen mee vermoorden dan met een tweespan paarden.
meggiemeg schreef:Sjuimpje schreef:Kwam misschien bij de Goudsberg vandaan? Daar zie ik regelmatig paarden aangebonden staan terwijl de koetsiers binnen zitten te pimpelen.
Dat begint 's morgens als bij dat groepje. Hebben genoeg voorraad op de koets mee en pimpelen maar.
Het is een wonder dat die paarden alles nog zo braaf laten gebeuren en dat die nooit iets hebben.
Menig ander heeft de grootste moeite gehad omdat zij als idioten door het bos heen scheuren.
Is al een keer fout gegaan met een gast die ze mee hadden op de koets, die is met de trauma heli afgevoerd vlakbij de goudsberg.
Laten we hopen dat het kwartje nu een keer gaat vallen bij ze!
meggiemeg schreef:Dat begint 's morgens als bij dat groepje. Hebben genoeg voorraad op de koets mee en pimpelen maar. Het is een wonder dat die paarden alles nog zo braaf laten gebeuren en dat die nooit iets hebben.Menig ander heeft de grootste moeite gehad omdat zij als idioten door het bos heen scheuren.Is al een keer fout gegaan met een gast die ze mee hadden op de koets, die is met de trauma heli afgevoerd vlakbij de goudsberg.Laten we hopen dat het kwartje nu een keer gaat vallen bij ze!
[/quote]
en dan helemaal dom om ook nog eens aan het verkeer deel te gaan nemen.

meggiemeg schreef:Sjuimpje schreef:Kwam misschien bij de Goudsberg vandaan? Daar zie ik regelmatig paarden aangebonden staan terwijl de koetsiers binnen zitten te pimpelen.
Dat begint 's morgens als bij dat groepje. Hebben genoeg voorraad op de koets mee en pimpelen maar.
Het is een wonder dat die paarden alles nog zo braaf laten gebeuren en dat die nooit iets hebben.
Menig ander heeft de grootste moeite gehad omdat zij als idioten door het bos heen scheuren.
Is al een keer fout gegaan met een gast die ze mee hadden op de koets, die is met de trauma heli afgevoerd vlakbij de goudsberg.
Laten we hopen dat het kwartje nu een keer gaat vallen bij ze!