Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sammie schreef:Op sommige plekken is dit in Nederland ook, maar vanaf 9 uur is inderdaad wel wat vroeg. 09.30-10.00/19.00 van mei - sept ofzo.
Hygienisch oogpunt.. Nou als of al die hondenpoep en zooi van de strandgasten zo hygienisch is
Veiligheid absoluut. Over het strand rijden terwijl er overal mensen liggen te zonnen is voor niemand veilig. Niet voor de badgasten en ook niet voor de ruiter. Is veelste veel lawaai en drukte.
! Saar88 schreef:Sammie schreef:Op sommige plekken is dit in Nederland ook, maar vanaf 9 uur is inderdaad wel wat vroeg. 09.30-10.00/19.00 van mei - sept ofzo.
Hygienisch oogpunt.. Nou als of al die hondenpoep en zooi van de strandgasten zo hygienisch is
Veiligheid absoluut. Over het strand rijden terwijl er overal mensen liggen te zonnen is voor niemand veilig. Niet voor de badgasten en ook niet voor de ruiter. Is veelste veel lawaai en drukte.
Helemaal mee eens, laat ze die honden van het strand weren! Lag ik daar lekker in de zon, komt er opeens zo'n beest zich vrolijk naast mij uitschudden om vervolgens lekker te gaan zitten poepen naast mijn handdoek. En de eigenaren zeiden er niets van :|
Nu zijn er natuurlijk ook veel hondeneigenaren die hun honden wel onder controle hebben, maar die beesten moeten toch ergens hun behoefte doen..
Verder een nette regel. Paardrijden op een strand waar het vol ligt met mensen is gevaarlijk.
MissPiggy78 schreef:Bij ons mag je ook geloof ik van 09:00 tot 19:00 van april of mei tot aug of sept. Best logisch hoor. Ik vind het veiliger als er geen hond, kind of duitser onder onze hoeven terecht komt! En dan kun je 's avonds even lekker een stukje gaan zwemmen om af te koelen van die hete dag....oooh kan niet wachten tot het weer zover is!