Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spatter schreef:leuk voor haar maar voor de promotie van de westernsport had ik liever iemand gezien die de sport op hoog niveau kan laten zien
spatter schreef:leuk voor haar maar voor de promotie van de westernsport had ik liever iemand gezien die de sport op hoog niveau kan laten zien

RhealLover schreef:Paard en Symfonie? En vervolgens Anky daar neerzetten, puur om de naam??? Wat een nonsens want echt symfonie is dat niet voor een 'leek' in de westernwereld...
Dan zie ik toch liever andere WEL western namen of dit (dat is pas spektakel en passend bij titel Paard en Symfonie):
http://www.youtube.com/watch?v=dEaMI5PkLIM
Abeltje77 schreef:tjongejonge wat een geb*tch toch weer.
Misschien dat de organisatoren wel gewoon weten waar ze mee bezig zijn? Anky is een leuke publiekstrekker en misschien moet je het ook niet anders zien.
Misschien heeft ze dat microfoontje wel om juist te kunnen uitleggen dat ze nog maar net bezig is? Of dat ze de verschillen tussen dressuur en western wilt vertellen of dat ze wilt vertellen waar zij als dressuuramazone tegenaan loopt in de westernsport? of of of?
Abeltje77 schreef:tjongejonge wat een geb*tch toch weer.
Misschien dat de organisatoren wel gewoon weten waar ze mee bezig zijn? Anky is een leuke publiekstrekker en misschien moet je het ook niet anders zien.
Misschien heeft ze dat microfoontje wel om juist te kunnen uitleggen dat ze nog maar net bezig is? Of dat ze de verschillen tussen dressuur en western wilt vertellen of dat ze wilt vertellen waar zij als dressuuramazone tegenaan loopt in de westernsport? of of of?
Lara_Silver schreef:RhealLover schreef:Paard en Symfonie? En vervolgens Anky daar neerzetten, puur om de naam??? Wat een nonsens want echt symfonie is dat niet voor een 'leek' in de westernwereld...
Dan zie ik toch liever andere WEL western namen of dit (dat is pas spektakel en passend bij titel Paard en Symfonie):
http://www.youtube.com/watch?v=dEaMI5PkLIM
Idd, en dan een microfoontje, wat wil ze uitleggen? Ze is zelf nog vol in de leer. Ik trek haar huidige niveau absoluut niet in twijfel, ze doet het prima maar dit vind ik toch echt heel hoog gegrepen, te hoog. Want ze heeft niet het niveau wat je imo moet hebben om de westernsport te presenteren op een groot evenement.
Erg jammer, vind Anky zeker niet slecht rijden, maar voor het "western" onderdeel zou ik inderdaad een ander persoon zien op echt hoog niveau in de western of idd die link, heel gaaf! 
Lara_Silver schreef:Abeltje77 schreef:tjongejonge wat een geb*tch toch weer.
Gebitch? Er staat nergens een b*tch opmerking? Nee ze heeft gewoon niet dezelfde ervaring als iemand die al jaren in de westernsport zit, je kunt me echt niet vertellen dat het anders is. Sinds wanneer is het nodig mensen met een kritischere kijk op de zaken af te kraken als zijnde b*tch? Onzin.

Rebel_Gloe schreef:Ohja en dan een filmpje van Stacy Westfall erbij????? Denk niet dat mensen blijven hangen om te kijken naar een youtube filmpje hoor!!
PingWing schreef:Voor de eerste keer laat ik me uit in een topic als dit. En het is niet persoonlijk op bovenstaande gericht, dus rustig blijven
Anky heeft misschien niet de ervaring in jaren als iemand die het al jaren doet, maar Anky is wel direct bij de beste bron in Nederland haar kennis gaan vergaren, en in dat opzicht denk ik dat Anky een betere demo kan geven aan het publiek van P&S dan de eerste de beste goede westernruiter die niet weet hoe het in de dressuur er aan toe gaat.
Dus, mijn mening; Juist door haar dressuurachtergrond en haar lessen bij Riecky Young denk ik dat Anky een erg geschikte kandidaad is om deze demo vorm te laten geven.
Ik ben benieuwd naar de foto's
ilse86 schreef:ik denk juist dat anky WEL de juiste persoon is om western bij het grote publiek te presenteren. western is bij het grote publiek nog niet dusdanig bekend dat mensen het stukje rijkunst van anky goed op kwaliteit kunnen beoordelen. als zij als soort ambassadrice van OOK de westernsport kan fungeren, is dat toch juist leuk? ik snap niet waar mensen zich druk om maken zeg.
ilse86 schreef:sjah, maar je moet wel een publiekstrekker binnenhalen om ook het grote publiek te trekken. anky is nou eenmaal bekend. en ik spreek mezelf niet tegen. ik zeg dat het gros western niet technisch kan beoordelen. het gaat om de naam en het kunstje dat getoond wordt. dat vinden mensen leuk om te zien. of het goed wordt uitgevoerd is 2. dat leren ze, als ze zelf western gaan rijden, wel.