Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. amondi schreef:En overdag dan? Als de lichten geen overlast veroorzaken?
Of via de pietweg erop en via de bremseweg eraf?
Mogelijkheden zijn er w.s. wel.
Jammer dat ze de buurman niet serieus hebben genomen en zelf voor een oplossing hebben gezorgd.

Corellaa schreef:amondi schreef:En overdag dan? Als de lichten geen overlast veroorzaken?
Of via de pietweg erop en via de bremseweg eraf?
Mogelijkheden zijn er w.s. wel.
Jammer dat ze de buurman niet serieus hebben genomen en zelf voor een oplossing hebben gezorgd.
Ja precies, Bij Piet erop en bij Brem eraf
Anders is het echt geen doen... wij hebben al eens helemaal uiteruit de bremsweg afgemoeten omdat we elkaar halverwege tegenkwame
) reigershof schreef:reigershof mag de in en uitrit aan de pietsenweg gewoon gebruiken.....
en de buurman die er tegen over woont,die is geestelijk niet helemaal bij.
en loopt al 23 jaar overal bezwaar op te maken,waarvan hij het iedere keer al verloren heeft!!!!
en wat het kranten knipsel betreft,klopt helemaal niets van
hopelijk jullie genoeg geinformeerd te hebben
mvg manege-reigershof
reigershof schreef:reigershof mag de in en uitrit aan de pietsenweg gewoon gebruiken.....
en loopt al 23 jaar overal bezwaar op te maken,waarvan hij het iedere keer al verloren heeft!!!!
mvg manege-reigershof
Dat word nog wat als er een wedstrijd word georganiseerd. Ik denk dat ze daar veel meer overlast mee gaan krijgen reigershof schreef:reigershof mag de in en uitrit aan de pietsenweg gewoon gebruiken.....
mvg manege-reigershof
Kan ik wel, maar ik zit wel met het zweet in mijn handen dan
) Heb daar trouwens ook wel eens achteraan gestaan geloof ik (kan dat?) en dat was goed te doen, alleen heel donker omdat er geen verlichting op het achtererf was ofzo.