Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kelly_ann schreef:Ai..... Ik denk dat de schoen meer wringt vanwege de wedstrijd in Nieuwland. De ongelijkheidsstrijd tussen de 'overkanten' speelt al wat langer.
Het negatief reisadvies kan men het toch eigenlijk alleen maar mee eens zijn? Gebied 'Walcheren' aanduiden was simpelweg het duidelijkst en makkelijkst.
Hopelijk is het gauw weer rustig in het regiobestuur
amaretto20 schreef:Bizzybijtje schreef:Niet alleen in de paardensport hoor...
Ik begrijp op zich wel dat hij een beetje boos is, maar om nou gelijk uit het bestuur te stappen vind ik ook onzin...
Ze hadden er wel gelijk wat eerder mee mogen komen dat er al een wedstrijd gepland was op 6 maart, zodat daar rekening mee gehouden kon worden. En was het niet al langer bekend dat de wedstrijd in Heikant op 6 maart gehouden zou worden? Dan had ik het namelijk wel zo symphatiek gevonden vanuit Nieuw St. Joostland als ze er rekening mee hadden gehouden.
de ruiters bebalen toch zelf waar ze starten hoor ook als het een week verzet zou zijn ,
staat ook in de beginpost ..dus dat maakt niet uit
. dion1anouk schreef:Even off-topic; wat ik wel raar vind dat als hij ontslag heeft genomen hij wel de prijzen kwam overhandigen van aan de kampioenen.
Ik vind dat niet raar!!!!! Paul is namelijk de voorzitter van Club Hulst en heeft dus toch wel recht om voor zijn vereneging die dus dat Kamps. organiseerde de bekers te overhandigen!! Dat staat dan toch buiten dat hij is op gestapt uit het bestuur van knhs-zeeland!!!!
Bizzybijtje schreef:Niet alleen in de paardensport hoor...
Ik begrijp op zich wel dat hij een beetje boos is, maar om nou gelijk uit het bestuur te stappen vind ik ook onzin...
Ze hadden er wel gelijk wat eerder mee mogen komen dat er al een wedstrijd gepland was op 6 maart, zodat daar rekening mee gehouden kon worden. En was het niet al langer bekend dat de wedstrijd in Heikant op 6 maart gehouden zou worden? Dan had ik het namelijk wel zo symphatiek gevonden vanuit Nieuw St. Joostland als ze er rekening mee hadden gehouden.
casperrr schreef:Bizzybijtje schreef:Niet alleen in de paardensport hoor...
Das een beetje onzin. Heikant wist helemaal niet lang dat het verzet zou worden. het zou nl gewoon doorgaan op hun eigen datum, en hadden de ruiters vanuit walcheren (waaronder ik) pech en konden niet mee doen aan het ZK.
Én de kroo kon het niet verzetten omdat de wedstrijd ver van te voren was ingepland, en ze anders met de dressuurwedstrijd in de knoop kwamen.
Ik vind het een beetje overtrokken hoor dat hij ontslag heeft genomen, las het vanmorgen in de krant, heb het bijna met open mond gelezen.
Kelly_ann schreef:Ai..... Ik denk dat de schoen meer wringt vanwege de wedstrijd in Nieuwland. De ongelijkheidsstrijd tussen de 'overkanten' speelt al wat langer.
Het negatief reisadvies kan men het toch eigenlijk alleen maar mee eens zijn? Gebied 'Walcheren' aanduiden was simpelweg het duidelijkst en makkelijkst.
Hopelijk is het gauw weer rustig in het regiobestuur
), en gezien de teruglopende populatie springruiters is het gewoon moeilijk een leuke wedstrijd neer te zetten. Dan kunnen ze wel blijven zwartepieten, maar misschien is het verstandig dat de organisatoren eens een beetje gaan samenwerken, van alle kanten. Zodat er een kwalitatief aantrekkerlijk aanbod aan concoursen in Zeeland blijft, in plaats van elk weekend drie concoursjes waar een halve paardenkop aanwezig is. Kelly_ann schreef:Aan de andere kant.. De Kroo is degene geweest die het hoofd boven het maaiveld heeft gestoken door flink te investeren in een mooie accommodatie. En dat doe je natuurlijk niet om er een enkele keer per seizoen een wedstrijdje te houden....

cdetje schreef:Ik vind het niet netjes van De Kroo om die wedstrijd door te laten gaan. Het zijn wel de zeeuwse kampioenschappen, dan moet er geen "concurrentie" zijn van andere wedstrijden.
Als de indoorkampioenschappen zijn is er toch ook een startverbod voor de geplaatsten?
Ze hadden het best een weekje kunnen verzetten, oke ze hadden op 13 maart een dressuurwedstrijd, maar 14 maart was dan toch ook een optie geweest.
Citaat:Daarna heeft Van de Werve Stal de Kroo gevraagd de springwedstrijd een week later te houden. Dat bleek onmogelijk omdat er op die datum al een dressuurwedstrijd was gepland. ,,En afgelasten was volgens De Kroo ook geen optie, omdat de wedstrijd al vier weken was volgeboekt. ''
Van de Werve begrijpt niet waarom Burm zich zo boos maakt. ,,Ik heb gehoord dat die enorme deelname door De Kroo schromelijk is overdreven. Er is niet meer dan een handjevol Zeeuwen gestart. Enkelen van hen hebben mij verteld dat, ook al was de wedstrijd in Nieuw- en Sint Joosland niet doorgegaan, ze ook in Heikant niet zouden zijn gestart. Ze vonden dat ze daar niets te zoeken hadden omdat ze op het kampioenschap geen schijn van kans maakten.''
deden er maar 12 mee in mijn categorie.