Jenny Schreven op 4e plaats tijdens Grand Prix Braunschweig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snadder

Jenny Schreven op 4e plaats tijdens Grand Prix Braunschweig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 08:52

http://www.jennyschreven.nl

Deze week is Jenny afgereisd naar Braunschweig (Duitsland) om daar deel te nemen aan de Braunschweiger Löwen Classics. Op dit vier dagen durende evenement, wordt zowel een internationale springwedstrijd (CSI4*) als een internationale dressuurwedstrijd (CDI4*) georganiseerd. Daarnaast zijn er nog enkele nationale rubrieken, die worden verreden in de imposante Volkswagen Halle.

Met deelnemers afkomstig uit België, Italië, Japan, Zweden, Australië, Portugal, Finland en Zwitserland, ging Jenny gisteren om 10 uur van start in de Grand Prix. Jenny: "Krawall was weer heel erg goed in zijn galopdeel. Het gemak waarmee hij elke wedstrijd zijn galoponderdelen op hoog niveau doorloopt, verbaast mij nog iedere keer." Er slopen echter twee fouten in de proef. Jenny zei hierover: "In de wedstrijdring was de temperatuur veel hoger dan in de losrijbaan. Hierdoor leek Krawall iets aan scherpte te verliezen. Ik ga daarom mijn voorbereiding voor de Grand Prix Special iets aanpassen om hem frisser te kunnen houden in de ring." De uitvoering van Jenny en Krawall resulteerde in een percentage van 67,83%. Dit was goed voor een 4e plaats, achter de Duitse combinaties Hubertus Schmidt met Donelly (1e, 72,38%) en Hinnerk TSF (3e, 68,13%) en Jonny Hilberath met Amüsant (2e, 70,51%).

Vandaag wordt vanaf 11 uur de Grand Prix Special verreden. Hierin komt Jenny rond kwart over twaalf aan de start. De gehele wedstrijd is live te volgen via ClipMyHorse.de.
De startlijsten en uitslagen zijn hier te vinden.