Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseyfries schreef:Wel grappig dat ze een combinatie die net over de 70 % scoren een bedreiging voor Totilas noemen... beetje in de war met de cijfertjes?
Maar mooi voor Vicky, het zat er al een tijdje aan te komen en ik zie haar ook graag rijden, elegante combinatie is het!
horseyfries schreef:Wel grappig dat ze een combinatie die net over de 70 % scoren een bedreiging voor Totilas noemen... beetje in de war met de cijfertjes?
Maar mooi voor Vicky, het zat er al een tijdje aan te komen en ik zie haar ook graag rijden, elegante combinatie is het!
Dat wil niet zeggen dat ze er zeker van zijn.
Johanna59 schreef:horseyfries schreef:Wel grappig dat ze een combinatie die net over de 70 % scoren een bedreiging voor Totilas noemen... beetje in de war met de cijfertjes?
Nou, dat zou toch zo maar eens kunnen!
Zijn voorbeen gebruik is in ieder geval mooier dan dat
van Totilas. ZO hoort het!!
horseyfries schreef:Johanna59 schreef:Lees de reactie hierboven. Iemand de het snapt.
Of jullie snappen samen niet dat je niet je punten haalt op een voorbeen, maar op oefeningen......