Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Joscaa schreef:Ik hoop het heel erg! Hoe kan op de Wereldbeker nu de kampioen ontbreken?
Kampioen?De regels zijn toch duidelijk.. Vorig jaar heeft ze niet gewonnen in de finale en dit jaar tijdens de selecties niet genoeg pnt gehaald.. Helaas..
Tis de sport! Relaxed schreef:Joscaa schreef:Ik hoop het heel erg! Hoe kan op de Wereldbeker nu de kampioen ontbreken?
Kampioen?De regels zijn toch duidelijk.. Vorig jaar heeft ze niet gewonnen in de finale en dit jaar tijdens de selecties niet genoeg pnt gehaald.. Helaas..
Plus, het spijt me om te zeggen, het is ook wel eens leuk om de concurrentie van Anky te missen in een grote wedstrijd.
Ayasha schreef:Ja want Anky heeft de laatste wedstrijden alles gewonnen he
Ayasha schreef:Neen, dat zeg ik nergens. Maar dan is je opmerking dat de concurentie van Anky er wel eens uit mag een beetje onzin denk je zelf niet?
en wat "gevarieerdere" namen. Om even duidelijk te maken; ik heb niets tegen Anky, alleen ik vind niet dat er omdat het om Anky gaat en het Indoor Brabant publiek haar graag in de kür finale wil zien rijden, uitzonderingen op kwalificatie reglementen gemaakt zouden moeten worden.

Zal effe zoeken naar dat stukje, het heeft op bokt gestaan maar al een tijdje terug! Ayasha schreef:Ik zie Anky graag aan het werk en had haar graag nog een keer gezien maar het is niet anders. Verpletterend zou ik het niet meer noemen nu Totilas mee loopt... Vind eerder zonde dat je er eigenlijk al van uit mag gaan dat hij sowieso wint, de spanning is er wel enigszins uit zo.
[...]