Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girl In The Mirror schreef:Ik geloof dat jullie mijn sarcastische ondertoon missen. Daarnaast is het ook mogelijk dat iemand zijn visie bijsteld - iemand die vroeger vaak zonder cap rijdt en nu wel een cap draagt is toch ook niet meteen hypocriet?
Pebblesther schreef:Jeetje wat erg! Hopen dat ze er snel weer bovenop komt.
Snap alleen niet waarom Palm Beach Dressage Derby een fonds op heeft gericht om de familie in de medische kosten te steunen.
Ik neem aan dat zij wel een zorgverzekering heeft toch??
Janine1990 schreef:petraaken schreef:Ja hij wil dat veranderen maar krijgt zeer veel tegenwind door de republikeinen (en de verzekeringsmaatschappijen ook natuurlijk). Hij krijgt die wet er nog niet echt door.
Moeten die eens even hier in Nederland komen kijken...
Het is toch belachelijk dat die mensen zo koppig zijn. Totdat het ze zelf overkomt...
Fitzroy schreef:Jullie weten helemaal de reden niet voor de oprichting van het fonds, dus ik vind het een beetje raar om het maar gelijk op het Amerikaanse ziektekostensysteem te gooien. Misschien is dit wel om extra kosten te betalen en ik kan jullie vertellen dat ik in Nederland zo al een paar fondsen kan noemen die opgericht zijn om mensen ook uit de medische kosten te halen voor bv. aanpassing van huis e.d. Hier bestaat het dus net zo goed, ik denk dat het een mooi gebaar is van haar collega-ruiters waarbij helemaal niet gezegd is dat ze dat ook echt nodig hebben.