Maandagmorgen tussen 7 en 8 uur is brand ontstaan in de gebouwen van manège De Paddock langs de Oostendsesteenweg in Sint-Pieters bij Brugge.
Het dak boven het sanitair gedeelte vatte om een onbekende reden vuur. De brandweer van Brugge kwam ter plaatse en kon verhinderen dat het vuur zich kon uitbreiden. Niemand raakte gewond. De paarden werden buiten in veiligheid gebracht.
Enkele van mijn vrienden staan daar, gelukkig is alles goed afgelopen!
xxhelena
Geplaatst: 01-03-10 18:43
Daar ook al brand bij ons was er ook al brand op de manege zijn de hooi balen in brand gestoken. Iedereen helpt nu mee nu hooi en strobalen te doneren. Bij ons is ook alles nog gelukkig goed afgelopen. Alleen dat er te weinig hooi en stro over is gebleven. Maar toch erg dat maneges in brand komen. Gelukkig is daar ook alles goed afgelopen.
Dat is hier 2 straten verder! Gelukkig is niemand gewond en zijn de paarden veilig, vrienden hun paarden staan daar, pff, was even bang! Vraag me af wat de oorzaak is?
melaniemagic
Geplaatst: 01-03-10 20:16
Aria_zz schreef:
Dat is hier 2 straten verder! Gelukkig is niemand gewond en zijn de paarden veilig, vrienden hun paarden staan daar, pff, was even bang! Vraag me af wat de oorzaak is?
ik denk gewoon aangestoken maarja ik weet er nix van
Tammy_lover_
Geplaatst: 02-03-10 12:55
Phew gelukkig is het nog goed afgelopen voor de mensne en de paarden!
wishmelucky
Geplaatst: 02-03-10 16:26
.
Laatst bijgewerkt door wishmelucky op 07-02-22 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt
_Raaaani
Geplaatst: 03-03-10 13:39
bij ons in d manege de vagevuurhoeve was dr ook brand.. door kortsluiting. was ook in maart .. 3 pony's hebn t nie overleefd. 2 andere zwaargwond.. nu wordn ze al bereden.. gelukkig is r in de paddock niemand gewond graakt..