Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ineke2 schreef:Jeetje... dat moet echt een harde gerichte trap zijn geweest zeg...
Waratje schreef:Hard, ja, gericht, ik denk het niet. Ik verwacht niet dat die pony van plan was om iemand dood te trappen en het zal je moeite kosten om de "juiste" plaats te raken.
Maar wellicht wel een 'eye-opener' voor andere mensen. Ik heb trouwens geleerd dat als je er achter langs moet om zo veel mogelijk afstand te nemen. Daarbij als 't even kan (bijna altijd) voorlangs onder de hals gaan. Maartje1990 schreef:nu weet je weer waarom je nooit achter een paard moet staan...
Cayenne schreef:Soms heb je nou eenmaal geen keuze om erachter langs te moeten lopen of staan. Er zijn nog verschillende maneges die stands hebben. Een manege waar ik altijd priveles had met mijn eigen paard heeft ook stands en vooral wanneer het voertijd is vliegen de hoeven van gefrustreerde paarden en pony's ook om je oren heen.
Dat wil overigens helemaal niet zeggen dat deze Zwitserse manege ook stands had hoor. Ik wilde dit alleen even toelichten.
jilleroo schreef:ik vind het vreselijk , maar ik vind het ook apart dat ze zeggen: wat er met de pony gaat gebeuren is nog niet bekend. Imo hoeft er niets te gebeuren. je moet niet achter een pony gaan staan. Het is alleen verschrikkelijk dat het meisje het met de dood heeft moeten bekopen.
Wel erg hoor