Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wat heeft Collendoorn met Slagharen te maken?
Hypofocus schreef:Cayenne schreef:Wat heeft Collendoorn met Slagharen te maken?
Ik koppel collendoorn ook altijd aan slagharen vast...
In "mijn" tijd kon je namelijk in collendoorn een huisje huren met een pony erbij.
Zoals dat vroeger in slagharen het geval was.
Terwijl je als kampeerder van Collendoorn altijd lekker naar slagharen ging voor 't pretpark.
Voor mij zijn die 2 echt onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
Geen idee of het 't zelfde bedrijf is, of niet... Maar vroeger had je huisjes met pony's in slagharen, en dat is toen gestopt, en collendoorn is daar mee verder gegaan.
is van dezelfde eigenaar, Benboom
Niet de oude meer maar een van z'n zoons (of meerdere) hebben het overgenomen.
Het is geen Ponypark Slagharen meer maar Attractiepark Slagharen. Ze hebben het Ponypark eruit gehaald omdat Slagharen weinig tot niks meer met paarden/pony's te maken had.
is van dezelfde eigenaar, Benboom
Niet de oude meer maar een van z'n zoons (of meerdere) hebben het overgenomen.
Het is geen Ponypark Slagharen meer maar Attractiepark Slagharen. Ze hebben het Ponypark eruit gehaald omdat Slagharen weinig tot niks meer met paarden/pony's te maken had.
[/quote]Rajaniii schreef:haha ik weet nog dat ik daar vroeger altijd met zo'n grote grijns wegkwam omdat ze ook in die hal pony's hadden waar je op mocht rijden, en die zijn nu geloof ik mechanisch dus de lol was er vanaf!
maar met die Show word het natuurlijk wel weer leuker en is beter voor de pony's.
Pony's vanuit collendoorn (tegenwoordig ponypark city) werden daar neergezet (meestal de oudere of niet geschikte). Maar dit vonden ze sneu voor de beestjes omdat ze alleen maar stapten (in een kleine baan met telkens andere kinderen erop) dus daar zijn ze toen mee gestopt.
JoyCiej007 schreef:Maar..... dan is er toch niets veranderd? Bij Attractiepark Slagharen kon je volgens mij al geen pony meer huren, wilde je dat wel dan moest je huisje met pony bij Pony Park City huren.... en dat gebeurd volgens mij nog steeds....
Maar goed het is een stap in de goede richting, hoop dat ze de pony's bij ponyparkcity ook snel gaan afschaffen, of in iedergeval, het huren van en rijden op die pony's. Als ik er ook maar foto's of filmpjes van zie op inet kan ik het gewoon níet aanzien.
De westernshows waren al enige jaren niet meer te zien in Slagharen en die komen terug, én er komt een knuffelwei. Misschien zodat het Slagharen toch weer wat op het "oude" Slagharen gaat lijken.