Een 45-jarige Doetinchemse fietsster is zondag 21 februari in Beek gewond geraakt toen zij een duw van een paard kreeg. Zij is voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht.
De vrouw passeerde rond het middaguur op de Zuider markweg een amazone op haar paard. Op het moment dat zij het dier passeerde, maakte het een onverwachte beweging en raakte de fietsster. Zij kwam ten val en is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Vervelend zeg, ongelukjes zitten in een klein hoekje; ookal is je paard verkeersmak. Dat zal je altijd blijven houden met levende dieren, maar wel sneu voor de vrouw. Hopen dat ze snel weer opknapt
liedje89
Geplaatst: 22-02-10 13:54
Daarom vind ik het ook altijd zo eng als mensen dicht langs je paard fietsen. Hoop dat die vrouw snel weer opknapt .
Miska
Geplaatst: 22-02-10 13:55
Tja, kan gebeuren. Sneu voor de gewonde vrouw, maar het blijven dieren natuurlijk. Het is anders wanneer de ruiter zich op een fietspad bevond, want dat mag niet en dan lok je dit soort situaties natuurlijk uit.
GenerationR
Geplaatst: 22-02-10 22:04
dat is vervelend, maar het blijven dieren.. dus onverspelbaar
Nare berichten. Ik heb het ook een keer gehad, gelukkig hadden de fietsers niets (rijtje wielrenners die allemaal over elkaar heen vielen omdat mijn paard ineens d'r kont de weg op gooide). Ik hoop dat de vrouw er snel bovenop komt, je zal je wel schuldig voelen als ruiter zijnde.