Hoofddorp verdwijnt uit naam Concours Hippique

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Hoofddorp verdwijnt uit naam Concours Hippique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-10 13:58

Bron: Haarlems Dagblad

De naam Concours Hippique Hoofddorp verdwijnt. Het evenement gaat voortaan verder onder naam Concours Hippique Haarlemmermeer. Dat heeft de organisatie bekend gemaakt. De plaats waar het evenement gehouden wordt, Hoofddorp, staat niet meer centraal in het evenement.

Het evenement moet namelijk een meer internationale uitstraling krijgen. Daarom is een nieuw logo ontwikkeld waarin ook de kust van Noord-Holland te zien is. Het concours wil graag grote internationale wedstrijden binnen zien te halen. Het paardenevenement gaat dit jaar zijn 101-jaar in. Vorig jaar is het honderdjarig bestaan van het concours groot gevierd. Onder anderen koning Beatrix gaf acte de prèsence.

dolfie2133

Re: Hoofddorp verdwijnt uit naam Concours Hippique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:10

Leuk! Hoe internationaler hoe leuker. Het is bijna in mijn achtertuin.... Nou ja, ongeveer 10 minuutjes fietsen. ;)

Vervallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 11:55

Wanneer en waar kan je de kaartjes van dit jaar kopen?

Mijn pa sponseerde altijd en ik kreeg toen die kaartjes altijd van hem, dit jaar doet hij het niet meer en moet ik zelf die kaartjes gaan halen.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 12:00

Kaartjes kopen..? Het is toch een gratis evenement? Of je moet toegang willen tot de VIP-ruimte, maar dan moet je bijvoorbeeld sponsor zijn.

Vervallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:07

Sientje schreef:
Kaartjes kopen..? Het is toch een gratis evenement? Of je moet toegang willen tot de VIP-ruimte, maar dan moet je bijvoorbeeld sponsor zijn.

Voor de tribune moet je toch kaartjes hebben?

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 12:15

Corine1993 schreef:
Sientje schreef:

Volgens mij niet. Volgens de info uit 2009 (http://www.concourshoofddorp.nl/NL/Publiek/Home.html) ook niet. Wel voor die witte tent die je op de foto ziet...

WendyShet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 14:01

Corine1993 schreef:
Sientje schreef:

Nee, alleen voor de VIP ruimte moet je kaartjes hebben of sponsor zijn geloof ik

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 14:15

Dat zeg ik... :+

Vervallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:58

oke bedankt,
Mijn pa gaat toch sponseren dus ik heb gratis eten haha.

Hopen dat het dit jaar ook weer heerlijk weer is, dan neem ik me zwemspullen mee en lekker in dat meer zwemmen!