Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:http://www.amweb.nl
De recessie heeft ook zijn tol geëist bij de meeste Nederlandse paardenverzekeraars. "Er worden minder paarden verkocht en daardoor is de gemiddelde koopprijs per paard gedaald. .
fokfanaat schreef:Cayenne schreef:http://www.amweb.nl
De recessie heeft ook zijn tol geëist bij de meeste Nederlandse paardenverzekeraars. "Er worden minder paarden verkocht en daardoor is de gemiddelde koopprijs per paard gedaald. .
wat een kromme redenering.....
.
aisie schreef:Ik heb die van mij ook uit de verzekering (efo) gehaald. Heb voor mn merrie 9 jaar lang betaald en toen ze overleed kreeg ik geen cent. Dus weggegooid geld geweest.
zhivago11 schreef:Het kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als je gaat bezuinigen op zoiets als een verzekering voor je paard.
Je zult maar net de verzekering hebben opgezegd en dat dan je paard moet worden geopereerd aan koliek (wat al gauw rond de 4000 euro kost. Is dan toch een "dure" bezuiniging geweest. Mits je natuurlijk een Ziektekosten verzekering had voor je paard.
ElCid schreef:Ik verzeker mijn paarden al jaren niet meer en velen met mij; het kost bakken met geld en levert te weinig op. Het lijkt mij eerder dat veel mensen hun eigen spaarpotje aanleggen 'voor het geval dat" , dan hun centjes naar een verzekering brengen. In het 1e geval ben je ook verzekerd en als er niks gebeurt ben je je geld niet kwijt en in het 2e geval ben je, vrijwel, altijd je geld kwijt
zhivago11 schreef:Het kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als je gaat bezuinigen op zoiets als een verzekering voor je paard.
Je zult maar net de verzekering hebben opgezegd en dat dan je paard moet worden geopereerd aan koliek (wat al gauw rond de 4000 euro kost. Is dan toch een "dure" bezuiniging geweest. Mits je natuurlijk een Ziektekosten verzekering had voor je paard.
Het is imo één van beide, of verzekeren, of zelf voor je 'verzekering' opdraaien ( en niet mouwen dat het dan wel eens wat kost, had je maar niet de verantwoordelijkheid op je moet nemen voor een levend wezen ). steffie schreef:Ik heb mijn paardje bij equine risk verzekerd en ben er echt super blij mee. Al heel veel problemen met mijn paard gehad. Hij zit nu bijna 2 jaar in de verzekering en ik heb het er al dik uitgehaald. En vind ook dat ze super snel uit betalen zonder veel problemen.

aisie schreef:Ik heb die van mij ook uit de verzekering (efo) gehaald. Heb voor mn merrie 9 jaar lang betaald en toen ze overleed kreeg ik geen cent. Dus weggegooid geld geweest.