Anky Education Center opent haar deuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Anky Education Center opent haar deuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 09:50

Bron: anky.nl

Deze week start Anky van Grunsven met haar eigen Anky Education Center. Dit is niet alleen een fysieke locatie in Erp, maar ook een unieke virtuele plaats op het internet. Met de komst van het Anky Education Center ontstaat er een plaats waar al je wensen op dressuurgebied vervuld kunnen worden.

Anky Training Feedback
Anky komt echter tegelijkertijd met iets geheel nieuws op de markt. Voor iedereen is het vanaf nu mogelijk om je eigen trainingsvideo te uploaden in het Anky Education Center.

Iedereen kan voortaan zijn of haar uitgestrekte galop, het halsstrekken, de pirouettes of welk(e) basisoefening of -probleem dan ook laten voorzien van deskundig commentaar en advies van de drievoudig Olympisch kampioene of van haar partner, bondscoach Sjef Janssen!

Het is een uniek medium in de paardensport wereldwijd en een buitenkans voor iedere ruiter of amazone die op zoek is naar een first of second opinion, naar bevestiging of advies.
Anky Training Feedback is revolutionair en voor iedereen, dus ook voor jou!

Anky E-Learning
Om de cirkel rond te maken, komt Anky met een unieke serie virtuele clips in het kader van E-Learning in de dressuursport. Er is nu een geheel nieuwe wijze om een kijkje te nemen in het reilen en zeilen in de dressuursport op alle niveau’s.

Er is niet alleen een complete serie in ontwikkeling over de basisbeginselen van het dressuurrijden. Er wordt namelijk ook hard gewerkt aan een uitgebreide serie over het rijden van proeven, beginnend bij natuurlijk de beginners en toewerkend naar het summum: het rijden van een Grand Prix-proef. Gedurende het jaar worden beide E-Learning series verder uitgebreid!

Anky Dressage Training & Coaching
Tot eind 2009 is er hard gewerkt op het Anky van Grunsven Equestrian Center om een schitterende nieuwe trainingsaccomodatie op te zetten.

Er is daarbij ruimte gecreëerd voor ambitieuze ruiters en amazones uit de hele wereld om met eigen paard naar Erp te komen en daar trainingen te volgen van drievoudig Olympisch kampioene Anky van Grunsven, haar medewerkers of leerlingen.

In het multifunctionele Anky Education Center komen dus alle opties samen voor mensen met een kleine vraag, een behoefte aan advies of een grote leerwens van achter de computer of te paard.

Heb je nu al vragen over een van deze mogelijkheden, mail gerust!

incaro

Re: Anky Education Center opent haar deuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:25

Uploaden, e-learning, unieke virtuele plaats...
Ik zit klaar hoor, met mijn Wii-paard!

manic

Re: Anky Education Center opent haar deuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 09:44

Ik kan me bij het hele e-learning gedeelte ook niet zoveel voorstellen eigenlijk...

Kim_Uno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:00

lijkt me wel gaaf:D
ben alleen wel benieuwd of het ook echt Anky is die jou video's bekijkt ;)

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:51

Kim_Uno schreef:
lijkt me wel gaaf:D
ben alleen wel benieuwd of het ook echt Anky is die jou video's bekijkt ;)

Tsja ik kan me dat eigenlijk niet heel erg voorstellen.... :o
En verder snap ik ook nog niet hoe dit moet gaan werken. Ik stuur een video, waarop "Anky" dan commentaar geeft. Maar ze kan niet zien of en hoe ik dat commentaar toe pas en wat de reactie bij het paard is, dan kan je er toch niets mee?