De nieuwe eigenaar van de Amerikaanse bierbrouwerij Budweiser weet niet of hij de Clydesdales terug laat komen in de reclames tijdens de Super Bowl. De grote paarden zijn sinds 2002 te zien in de reclames van de bierbrouwerij.
Budweiser heeft besloten de kijkers te laten beslissen of de paarden terugkomen in de reclames. Fans kunnen via Facebook stemmen op de reclame over een Clydesdaleveulen of kiezen voor een van de twee andere reclames. De reacties op Facebook laten zien dat de Clydesdales nog steeds favoriet zijn.
De dertig seconden durende reclame tijdens de Super Bowl, de finale van de belangrijkste competitie van het American football, kost ruim 1,8 miljoen euro.
Ik vind de reclames altijd erg leuk, en heel herkenbaar! Ben benieuwd of ze dan nog terug komen dit jaar.
maartje_h
Geplaatst: 04-02-10 21:24
Dat zou ik jammer vinden.
Vind de reclames altijd machtig mooi om te zien!
MizzMontana
Geplaatst: 04-02-10 21:25
Geweldige reclames! Met die ezel, en die met dat veulen die de kar wil trekken, en die met het sneeuwballen gevecht... nu al legendarisch.. ik ga voor behoud stemmen!
LovingTweety
Geplaatst: 04-02-10 21:27
Ik zie niet waar ik op die link moet klikken op de pagina van Facebook? Volgens mij kan het niet meer.
stefan3
Geplaatst: 04-02-10 21:30
ja... kom maar op, mooie reclame.... alleen het bier zelf is wat minder
Die reclames zijn altijd geweldig inderdaad! De allermooiste vind ik denk ik nog altijd die met het veulen inderdaad, dat die andere paarden dan van achter de kar duwen... dat is zo ontroerend!
Ik vraag me af waarom ze twijfelen of de paarden wel in het reclame spotje terug moeten. Is dit vanwege de paarden of het geld? Ik vind het wel mooie reclame spotjes.
Tammy_lover_
Geplaatst: 07-02-10 15:36
Dat zou echt heel sonde zijn ik vind die reclame's prachtig en ik ben zeker niet de enige