Dekgeld Totilas is bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Beeeeeeeeh

Dekgeld Totilas is bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 21:30

Gisteren is de website van Totilas online gegaan www.totilas.nl online gegaan (al is de website nu al onbereikbaar).

Naast informatie over Totilas staan daar ook de Dekvoorwaarden. Een dekking kost maar liefst 5500 euro. Waarbij je maximaal drie inseminaties krijgt

Ondanks deze forse prijs schijnt het binnen één dag al storm te lopen. Het aantal dekkingen voor het eerste jaar is gemaximeerd op 100

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Dekgeld Totilas is bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:31

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:32

Zo. Straks komen er allemaal Totilassen op de hengstenkeuring. Zou erg jammer zijn.

Zo ging het toch ook met de Jazzen?

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:35

altijd zo jammer dat iedereen straks massaal met totilas gaat fokken en niet meer kijken of hij wel bij de merrie past. en bij het doel waarvoor ze het veulentje willen gebruiken.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:39

themuisje schreef:
altijd zo jammer dat iedereen straks massaal met totilas gaat fokken en niet meer kijken of hij wel bij de merrie past. en bij het doel waarvoor ze het veulentje willen gebruiken.

Jep. Ik zie nu ook heel vaak dat bijvoorbeeld Jazz afstammelingen per definitie goed zijn voor de sport (staat in advertenties) of leuk zijn voor de fok. Er lopen enorm veel Jazzen rond, kijk maar eens op marktplaats en hier op bokt. Ik zou er dan persoonlijk niet zo snel voor kiezen, liever een mooi paard met een andere (bijzondere) afstamming.

En als er goed gekeken is naar of het bij de merrie past, ga je gang, maar niet zomaar gaan fokken omdat het mooi op het papier staat.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:40

Oud nieuws. :+

Ik tem even. :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:40

Urbiezira schreef:
themuisje schreef:

Jep. Ik zie nu ook heel vaak dat bijvoorbeeld Jazz afstammelingen per definitie goed zijn voor de sport (staat in advertenties) of leuk zijn voor de fok. Er lopen enorm veel Jazzen rond, kijk maar eens op marktplaats en hier op bokt. Ik zou er dan persoonlijk niet zo snel voor kiezen, liever een mooi paard met een andere (bijzondere) afstamming.

En als er goed gekeken is naar of het bij de merrie past, ga je gang, maar niet zomaar gaan fokken omdat het mooi op het papier staat.

Precies!! Men gaat er van voorbaat al uit dat het een "goed" veulen wordt, omdat Toti het goed doet in de sport.

Zo ook als Jazz. Je kunt nu op sporthorsen kijken. Maar daar staat, ik denk, 35% rijpaarden op met "iets" van Jazz erin.

Jammer!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:41

Jemig wat een geld :|

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:52