Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mooie spannende koers! crazygirl1 schreef:En hij had supporters ter plaatste!!
Ik zelf ben belg en was fan voor Ready Cash (helaas gegalopeerd..).
Het was voor mij de eerste keer dat ik in het echt ging kijken! Super sfeer!! Er was een fanclubje voor Russel November.. natuurlijk allemaal nederlanders:D
Ik ben smorgens naar Grosbois gegaan.. Daar worden de paarden getraind.. echt paradijs voor paarden! Zelf de verkeersregels gaan als volgt: paarden krijgen altijd voorrang
Was aangenaam verbaasd door het grote aantal paardjes dat een zeer simpel hoofdstel om had.. De meesten hadden het simpele hoofstel zonder neusriem aan, dus eigenlijk gewoon het bit.. Super relax..
knooopje schreef:er liep er ook 1 in de koers zonder opzet.
grosbois is mooi heh!ben er ook geweest is echt een apart paarden dorp met alles er op en eraan.
crazygirl1 schreef:Hoe bedoel je? met je eerste zin??
Ik ben fotos van mijn gsm aan het uploaden, zal ze straks (eerder morgen) op het forum zetten. En zo toch hopelijk wat helpen aan een beter imago van de drafsport!! Mensen overtuigen dat het echt wel super en relax kan zijn, dat het niet enkel om geld draait..knooopje schreef:er liep er ook 1 in de koers zonder opzet.
grosbois is mooi heh!ben er ook geweest is echt een apart paarden dorp met alles er op en eraan.

Citaat:Haha ze bedoelt niet in de zin van dat ie daar niet opzettelijk liep ofzo
En opzet, ofdewel chack (hoedehelschrijfjedat) is een hulpstuk dat van het hoofd(onder kin door of bitje, tussen de oren) naar de schoft gaat.
(weet ook niet hoe je het shrijft:D)