Springpaard Okidoki verkocht naar Argentinië

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
besita
Berichten: 6782
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 17:18

Mieke schreef:
besita schreef:

nou zeg ...Die Josée Larocca is een prima ruiter hoor ...die draait hier gewoon in Europa mee in de top, die kocht verleden jaar Con air ( otto Becker ) van het holsteiner verband en hij heeft deze hengst ook erg fiijn aan het lopen


Toch zie ik die echt niet met een paard als Okidoki aan de gang gaan hoor. Jij wel????

en waarom niet ?
Er zijn zat voorbeelden van "wereldknollen " die later een lekkere tweede carrière opbouwen ..en misschien ligt die ambitie niet om in de top 10 te komen maar lekker meedraaien en ervaring opdoen ..For pleasure heeft na een super carrière onder Nieberg zijn toenmalig minder bekende Ehning naar de top gebracht ;)

Axel_Valerie

Berichten: 3043
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Alkmaarcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 17:55

LuckySil schreef:
Zonde hoor, maar "zakelijk" gezien wel verstandig. Het paard heeft een hoop gepresteerd en dan kan je hem beter nu verkopen, dan over bijv. een jaar want wie weet hoe hij dan loopt.. Ze hebben er nu iig vast veel voor gekregen, en dat is toch ook wel een beetje "belangrijk" in het paardenwereldje.

Maar toch erg zonde, was een super combi!


Als het goed is zo'n 5 en een half miljoen...

Maarja het blijft zonde..

Axel_Valerie

Berichten: 3043
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Alkmaarcity

Re: Springpaard Okidoki verkocht naar Argentinië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 18:20

mwaa het zet ons wel op de kaart!

thankyouJarig
Berichten: 100
Geregistreerd: 14-01-09

Re: Springpaard Okidoki verkocht naar Argentinië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:20

Hmm jammer..... maar wel een goede beslissing, denk ik toch. De tijd zal het leren. :)

Anoniem

Re: Springpaard Okidoki verkocht naar Argentinië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:57

Ergens is het een hehe, hebben ze die knoop van verkoop eindelijk doorgehakt? Anderzijds is het zonde, maar Albert en Oki zijn 10 jaar een combinatie geweest. Misschien is het voor beiden beter een nieuwe kans aan te gaan. Een ruiter paard combinatie zit natuurlijk op ten duur ook aan de top van hun kunnen samen. Nieuwe perspectieven zijn dan heel mooi. :j

Jeanine93

Berichten: 1958
Geregistreerd: 20-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:09

Erg jammer.. ;(
Ik keek altijd graag naar die combinatie.

mOamm

Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:51

Zekerweten een groot verlies voor het Nederlandse springteam, maar het was te verwachten..
Het was echt een topcombinatie, hebben zo ongeveer alles gewonnen wat er te winnen valt maarja je kunt ze moeilijk tegenhouden ...

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Springpaard Okidoki verkocht naar Argentinië

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:07

Moderatoropmerking:
Ik heb een groot aantal oneliners verwijderd, ten eerste zijn deze niet toegestaan en ten tweede is dit een onderwerp waar wel meer over gezegd kan worden zoals 'jammer' en 'nee!'. Beargumenteer je antwoord met de reden waarom je iets jammer vindt. Bovendien heb ik ook een aantal offtopic reacties verwijderd. Graag ontopic blijven!

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Springpaard Okidoki verkocht naar Argentinië

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:10

Zeker een paard dat ik ga missen op de grootte concoursen. Was een erg mooie en sterke combinatie.

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 11:46

ooh echt superjammr! Superpaardje, had mooi naar het WK kunnen gaan..