Selectie Subtop Uden voor ZZ-Z en LT afgelast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 10:27

9 januari 2010

UDEN (KNHS) – Vanwege de te verwachten weersomstandigheden heeft de KNHS in overleg met de wedstrijdorganisatie besloten om de subtopwedstrijd in Uden voor wat betreft de Lichte Tour en de ZZ-Zwaar niet als selectiewedstrijd te laten verrijden. De organisatie heeft de beslissing genomen om de wedstrijd voor de ZZ-Zwaar en Lichte Tour af te gelasten. De ZZ-licht is wel doorgegaan en telt ook mee als selectie.

Voor de overige selectie-, competitie- of kadervormingswedstrijden dit weekend is op dit moment nog geen besluit tot afgelasting genomen.

Houdt u hiervoor de website van de betreffende wedstrijdorganisatie en/of de KNHS in de gaten en neem bij twijfel contact op met de wedstrijdorganisatie.

Maar goed dat ik voor de zekerheid toch nog even op internet keek..
Stond al bijna in de startblokken.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:16

prakkie

Re: Selectie Subtop Uden voor ZZ-Z en LT afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:21

ben benieuwd of het morgen nog doorgaat. Ik zou nl. zondag starten in Uden. Er staat dat ze daarover om 20.00 uur een beslissing nemen. Hier in Alblasserdam is het nog wel droog (wel een beetje gesneeuwd, maar niets noemenswaardig), maar de lucht is wel dreigend. Is het ergens anders al wel aan het sneeuwen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:39

Zie dat er vandaag 7 ruiters zijn gestart in het ZZL, dus voor de selectie ook wel erg jammer!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 08:52

Ik hoorde gisteren dat Uden waarschijnlijk naar 6/7 februari verzet wordt, maar dan ben ik op vakantie :(

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:49

En nu staat er bij Maasdijk (dat zou de selectie voor West worden, de 2e dan) dat er geen selectie wordt gereden en de startlijst is weer weg.

Ik ben benieuwd wat ze nou gaan doen...

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:00

Maasdijk is er inderdaad af! Wat vaag er moeten toch 3 selecties zijn?? Week erna kan ik ook al niet in Oudkarspel want dan zijn al de uitgestelde kringkampioenschappen met mijn andere paard :?
Is er in Maasdijk helemaal geen wedstrijd? Of alleen geen selectie?

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:11

Volgens mij alleen geen selectie. Er zou zowiezo een gewone wedstrijd zijn en kadervorming voor de ZT. Ik wilde daar zowel de psg als de inter 1 starten. Dat kon nu dus niet (gisteren stond er wel een startlijst op) omdat er zoveel deelnemers waren en de MT en ZT werd niet gestart omdat het veel te vol zat.

Dus als er alleen maar een gewone wedstrijd is, hoop ik wel dat ze de Inter 1 ook weer uitschrijven. Die wil ik graag rijden.

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:19

Heb inderdaad de startlijst wel zien staan. Ik zou sowieso alleen PSG rijden, dus maakt niet zoveel uit voor mij.
Omdat de startlijst weg is, snapte ik het even niet meer :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:23

ach ik kan al 3 weken niet echt aan de gang,het houdt op bij beweging geven.baalde al wel dat ik van alles af moest zeggen,het verzacht bij mij iets de frustratie :o van het niet kunnen.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:38

Beste ruiters,

Omdat de KNHS gisteren heeft besloten dat Maasdijk geen selectie meer is hebben ze de startlijst weer verwijderd. Ook wij van de organisatie hebben geen idee wat er nu gaat gebeuren en we kunnen alleen maar hopen dat de lijst er vanmiddag weer op staat.

Voor de LT...ik heb net wel contact met Jumping Amsterdam gehad en voor jullie geld dat de winnaar van deze rubriek gewoon mag starten op JA.

Voor vragen etc....helaas ik kan jullie dus ook niet helpen.

Groetjes,
Sandy

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:57

Bedankt voor de info Tazz.

Misschien is het handiger als de KNHS eerst wat info neerzet ipv dit soort acties...maar ja...

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:06

prakkie schreef:
Bedankt voor de info Tazz.

Misschien is het handiger als de KNHS eerst wat info neerzet ipv dit soort acties...maar ja...

Ja ben ik met je eens...
Dankzij de KNHS heb ik sinds maandag geen sociaal leven meer :D Je wilt niet weten hoeveel mails en telefoontjes ik inmiddels heb beantwoord.
Juryleden weten niet hoe laat ze moeten komen...ik heb schrijvers nodig maarja van wanneer tot wanneer....gekkehuis dus :Y) En dan het belangrijkste de ruiters weten niet hoe en wat....

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:29

Inderdaad, bedankt voor je opheldering Tazz!
We weten nu in ieder geval dat we kunnen starten. Wat raar dat de KNHS dat zomaar verandert! En jou met het werk opzadelen!
Succes nog

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:54

Startlijst staat weer online!
Helaas Prakkie geen inter 1

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:14

Das balen, maar ja, niets aan te doen...

Heb ff goed gekeken en het kan aan mij liggen, mar volgens mij is er niets veranderd aan de startlijsten...
Of heb ik iets gemist??

BTW nog steeds geen extra info op de site van de KNHS..

@Tazz: das helemaal fijn, zeg. De KNHS doet gewoon maar en de vrijwilligers worden met nog meer werk opgezadeld...soms heb ik wel eens het gevoel dat de KNHS dat een beetje vergeet...

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:21

OK, even gebeld met de KNHS:

vanmiddag komt een persbericht uit over de selecties. Waarschijnlijk geen extra sel.wedstrijden meer, maar ze gaan proberen extra plaatsen te creeeren op de 1/2 finale.

Inter 1 mag weer uitgeschreven worden, net als de MT en ZT, maar dat is aan de organisatie...sorry tazz, geef je gelijk meer telefoontjes..;-)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:43

prakkie schreef:
OK, even gebeld met de KNHS:

vanmiddag komt een persbericht uit over de selecties. Waarschijnlijk geen extra sel.wedstrijden meer, maar ze gaan proberen extra plaatsen te creeeren op de 1/2 finale.

Inter 1 mag weer uitgeschreven worden, net als de MT en ZT, maar dat is aan de organisatie...sorry tazz, geef je gelijk meer telefoontjes..;-)

Haha thanks...moeten ze er wel door heen komen :Y)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:55

Heb ik nog een vraag voor jullie:
Als jullie zien dat een rubriek is afgelast waar je in zou starten gaan jullie dan toch op de startlijst kijken of de rubriek misschien wel doorgaat?

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:05

hmm, ik kijk alleen op de startlijst als ik er op sta. JIj doelt op de mensen van de mT en ZT..denk dat een mailtje/telefoontje wel handig is...ik zou denk ik niet zo snel meer kijken...of je moet van de KNHS een tel. hebben gehad..

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:39

prakkie schreef:
hmm, ik kijk alleen op de startlijst als ik er op sta. JIj doelt op de mensen van de mT en ZT..denk dat een mailtje/telefoontje wel handig is...ik zou denk ik niet zo snel meer kijken...of je moet van de KNHS een tel. hebben gehad..

Precies dat is dus mijn probleem.

Overigens de mensen die afmelden omdat het geen selectie is hoeven geen startgeld te betalen..vonden we wel zo netjes :Y) Wel even een mail naar mij sturen en het daarop vermelden.
Zo en dan ga ik nu aan de slag met de afmeldingen/aanmeldingen en wijzigingen ;)

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 14:40

prakkie schreef:

geen extra selectie wedstrijden, is dan één selectie genoeg?

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:31

zoiets begreep ik wel. Degene die ik sprak van de knhs was er vrij kort over. Straks maar even de site vd KNHS in de gaten houden.

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 12:44

Er is geen wegstreepresultaat. :(

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:49

en degenen die nog geen selectie hebben gereden (wat bij mij het geval is) moet een uitzonderlijke prestatie leveren op de laatste selectie, om door te mogen. Allen wat dat wordt moet nog bedacht worden...misschien ga ik wel achterstevoren op mijn een proefje rijden...is dat uitzonderlijk??? ;-)